2009年3月22日 星期日

我的生日禮物

今日係我既生日 :)

第一份生日禮物係弟弟俾我既, 就係.... 一覺訓到 6:00am!!  真係乖仔呀  ^8^

我既生日願望咪就係希望我兩個小寶貝身體健康羅!  斷斷續續咁病真係令人好厭煩, 春天你快 d 走啦

弟弟仲有咳, 咳到坐坐下搖椅都會嘔奶, 有時都會好好彩咁連痰都嘔埋出黎, 成日都訓覺, 訓著左既弟弟真係超可愛, 見佢訓得咁舒服我就忍唔住彎身錫佢

今日連續 2 次我個嘴就黎掂到佢塊面仔時佢郁, 用塊面去接住我個吻, 變左係佢向我索吻咁, 霖死我了~~~~ 

不過佢自己唔知既, 因為佢仲合埋眼緊訓 zZZZZzzZZZzzz  :DDD

你睇弟弟 d 攣毛幾強勁!!  好似人地電左大圈咁呀!  So cute ^^


今晚請工人姐姐星期日放假早 d 返黎俾我同秋秋出去撐枱腳過二人世界 :)

小慈又好生性喎, 我同佢話出去一陣佢都冇喊仲爽快地 bye bye 我, 真係乖女呀~~


Happy Birthday to Me :D

沒有留言:

張貼留言