2008年12月9日 星期二

Day 14 弟弟又黃疸要入院

話咁快又到左星期二要返健康院覆診! 

弟弟重左, 上次 Day 9 重 3.07kg, 今日有 3.345kg = 7.36 磅, 重左 0.6 磅咁多, 已經追番出世時既重量, 叻仔呀! 

不過黃指數仲係好高, 健康院 check 有 20, 21, 醫生仲話儀器唔夠準確要入醫院 check 清楚, d 黃唔退怕係內臟 eg 膽管有問題!!

唉~~  我好唔開心, 好唔開心....  點解又要入院?!  已經泵出黎餵佢, 又餐餐 120ml 飲到足晒唔岩咩?  有重到有屎屙點解 d 黃都係唔退?  好費解呀!!!!! 
 
見完醫生見姑娘, 姑娘又開解我, 話 9 成都係飲人奶 d 黃先退得慢, 入院 check 都係穩陣起見姐, 唔好咁快諗到咁差云云....

10:30am 又搭車去威爾斯兒童病房, 又係要入去 7B!!  弟弟喊肚餓, 我又咩都冇準備 (根本冇諗過會入院)  唯有入房餵奶.....  好耐冇入過呢間人奶房喇, 不過弟弟飲得太慢, 醫院姑娘又想快 d 同弟弟攪入院手續於是叫我餵奶粉!  弟弟肯飲, 只係飲得太快岩岩飲晒 100ml 又嘔晒, 唉.....

又要抽血, 隔住塊玻璃睇姑娘吉弟弟腳板底簡直心如刀割, 殺左我罷啦!!!  嗚嗚~~~  而家仲話怕內臟有事要做詳細檢查... 天父呀!!!  求你幫助!!  我唔信弟弟有問題架, 佢一定係一個健康既 BB 黎架, 雖然比預產期早左 3 個星期出世, 但都夠 37 周足月架!!!

快速驗血測試顯示弟弟既黃有 278 !  好高呀佢, 摸摸下仲發現弟弟右耳仔後面有粒瘤仔添?!!  咩黎架?!!

咩心機都冇晒......

沒有留言:

張貼留言