2008年12月7日 星期日

12 朝喇~~

今日星期日, 嫲嫲知道工人姐姐放假就山長水遠黎我地屋企幫我坐月, 整野俾秋秋同小慈食, 又帶小慈去公園玩等我同秋休息下, 非常唔話得呀嫲嫲 ^8^

小慈今日都好開心, 出奇地跟嫲嫲, 拉住嫲嫲玩呢樣, 玩個樣, 嫲嫲落街買少少野又要跟埋去, 同佢去埋公園玩仲要嫲嫲買雪糕添!  真係一個機會主義者呀, 小慈!

2:15pm 個餐奶, 嫲嫲突然想幫手餵, 本來冇咩野, 弟弟都飲得好快, 不過嫲嫲見弟弟係咁啜唔停就冇 stop 佢掃風, 我岩岩想提佢弟弟唔質得架... 話口未完弟弟就已經噴奶了.... OH NO~~~  一條柱咁噴 d 奶出黎真係 BB 先做到架咋....

4 個鐘後再餵, 飲左 100ml 既弟弟唔滿足係咁喊 8:30pm 再補多 60ml 俾佢, 跟住就犀利喇, 弟弟飲完呢支奶好似昏迷左咁一直唔醒!!  秋話由得佢喎~~

果然呢一覺係訓左 5 個鐘, 真係 1:30am 先再喊肚餓 !?! 

不過弟弟夜晚都係訓住咁飲奶, 餵成個鐘呀!  而家用 chu chu 黃色奶嘴防漏氣既設計係唔會好似 Avent 咁倒轉會滴出黎, 唔啜係唔會出奶所以少風, 但係, 我就質唔到弟弟飲奶羅, 佢唔啜 d 奶就唔出, 咁佢又會含住個奶嘴訓左, 飲得超慢啊~~~

日頭就冇咩野, 夜晚咁樣就攰死阿媽我啦!!  迫我彈佢腳板底整醒佢, 衰仔 >.<

沒有留言:

張貼留言