2008年12月26日 星期五

Boxing Day

滿左月要做既第一件事就係幫弟弟剪指甲喇!!

終於可以拜拜佢 d 三角形指甲了, 忍左佢地好耐

滿左月, 我都開始將弟弟交俾工人照顧, 日頭由佢餵奶, 夜奶都係我負責啦, 怕姐姐唔夠精神做野, 咁樣既安排令我可以多 d 時間陪小慈玩麻!  衰妹已經開始表現出佢既 attention seeking, 成日都叫我放低 BB.... 岩既, 都係時候要放低

本來唔想出關架, 不過靚媽團去搴搴屋企開 X'mas Party, 咁近我, 小慈都需要娛樂啦, 所以一家 4 口帶埋工人姐姐去做快閃黨, 玩一陣食少少野就走, 不過小慈都好開心

沒有留言:

張貼留言