2008年12月25日 星期四

普世歡騰弟弟滿月~~

2008年 12月 25日 (星期四) 20度 66% 天晴溫暖

聖誕快樂~~ 郭恩明先生滿月喇!!

呢個月好似過得好快, 但真係發生左好多事!  照顧一個初生 bb 已經唔容易, 再加多一個放聖誕假唔駛返學既小慈家姐真係去廁所都唔得閒啊~~ 

好在有秋秋同工人姐姐幫手, 3 對 2 咁都叫做應付得來, 不過真係好辛苦!  對我黎講已經少左好多時間休息同埋泵人奶, 之前弟弟訓覺我都可以跟埋一齊訓, 但有小慈係屋企佢點會想我同佢玩架啦!  雖然如此, 我都有堅持每日至少泵 3 次奶, 截至今日, 我已經泵左 90 支奶 ^^

不過弟弟呢個星期好恐怖, 好似搶奶咁飲極都唔夠皮!  個頭飲完 140ml, 半個鐘至 1 個鐘內一定喊住要補奶先肯訓覺!  最快 15 分鐘飲晒成支奶, 最慢 1 個鐘零 15 分鐘都試過,  有時掛住喊, 有時掛住訓唔肯飲, 不過唔理佢喊咁質下佢, 訓左就敲樽底都會就範既! 

好在半夜都尚算生性, 通常 11:00pm 飲完半夜 3:00-4:00am 只會醒 1 次, 日頭我地就盡量 3-4 個鐘先餵 1 次, 時間係 7/11/3/7/11, 不過中間會補奶粉, 但佢唔喊得緊要我地係唔理佢!  搶奶仲訓練到弟弟可以一口氣飲 100ml 奶唔駛掃風添!  就係怕佢一條氣飲太多會噴奶先扯支奶出黎幫佢掃風, 不過弟弟好惡架, 飲飲下你搶佢支奶佢真係同你死過, 左扭右扭郁身郁勢仲會好大力出腳撐你唔俾你掃風架 @.@ 

脾仔有肉, 眼睫毛短但有 3 眼皮 -- 呢樣最似我 ^^  鍾意谷紅塊面伸懶腰, 開始識扭抱, 同佢講野會笑, 飲奶掃風訓覺都會發出怪聲好似投訴我地招呼唔到咁!  幫佢換片會腳震震好似好怕凍, new born 片已經開始好逼仲好易漏尿!  用埋 d 貨尾就同弟弟轉細碼片了~~

今日滿月, 加埋聖誕節普天同慶, 我地幫弟弟安排左一連串精彩既節目!

首先請專人上門為弟弟做手印腳印留為紀念 ^^


一個月大整一次, 一歲大亦都會整一次, 佢地 D 手仔腳仔細細隻真係好得意!


一家人出去新城市食餐飯當擺滿月酒


去 Snoopy's World 玩不過弟弟由頭訓到尾


返屋企弟弟終於訓醒, 同小慈一齊影相


爆笑姐弟聖誕裝!


我最鍾意小朋友著夾衣


小慈好錫弟弟好多密計傾, 聽到弟弟一頭霧水


弟弟祝你健康快樂, 我地好錫你架


希望你 D 瘡瘡快 D 好番, 要搵一個乾淨既位錫你都好困難.....


點少得全家幅


我抱完弟弟一定要抱番小慈架, 一定要公平公正


Happy 1st month, Young Man!!!

沒有留言:

張貼留言