2008年12月15日 星期一

超快既健康院檢查

上星期五出院, 今日星期二又要返健康院檢查, 監測下弟弟既進度, 黃疸有冇惡化咁, 今日秋秋抽到時間就車我去健康院, 出門前我想泵埋奶先去, 佢又好幫手咁餵弟弟飲奶, 呢個咁經典既時刻梗係要影低佢啦! 


秋秋都算係咁, 我半夜餵奶佢都冇覺好訓, 有時弟弟嘔奶我又要佢起身幫手抹, 日頭又要返工, 爸爸辛苦你喇  ^8^

今次返健康院係最快完成既一次, 前後都只係用左半個鐘頭!  一去到姑娘已經對弟弟既重量表現得好滿意 -- Day 17 重 3.44kg, Day 21 已經重 3.84kg -- 4 日已經重左 0.8 磅, 相等於體重既 10%  非常理想!! 

梗係啦, 弟弟飲奶既狂熱程度簡直嚇親我地!  而家每日都要飲 7 餐, 每次都要 130ml 有時仲嫌唔夠喉隔個零鐘就要我地再俾!  未夠 4 個鐘又餓, 餵到亂晒真係好得人驚  @.@   姑娘都係話要控制住, 至少隔 3 個鐘先餵一餐, 扭得厲害時試下用其他方法氹佢, 唔好咁快俾奶云云...... 我盡量啦.... 弟弟喊肚餓起上黎唔係人咁品..... 

見醫生 check 黃都有 18, 19, 眼白都仲係黃色!  雖則未到警界線要入院, 但指數都唔低星期五再返黎覆診, 就係咁樣 check 左 2 下我就走得, 但感覺好似仲未脫離危險期一樣, 要再努力!

弟弟呢兩日變左暗瘡男, 成面粒粒面油又多, 好恐怖啊~~


呢張相係小慈影既, 我平時就係咁樣餵弟弟飲奶掃風架勒


一有機會小慈就會要求抱弟弟, 好錫佢架!  不過小慈都會呷醋, 會叫我放低 BB or 叫爸爸抱住 BB, 要我陪佢玩!  弟弟又衰既, 成日喊要飲奶, 攪到我好似無時無刻都抱住弟弟咁, 唔呷醋就奇啦....


沒有留言:

張貼留言