2008年12月13日 星期六

森永細仔

健康院姑娘講過 BB 轉奶粉一日一餐 or 一日兩餐慢慢轉係 ok 既, BB 適應力其實幾好唔駛太緊張咁話

之前弟弟入醫院話餵奶粉, 醫院 d 姑娘一日內已經餵弟弟 6 餐 S26 都冇俾機會弟弟慢慢適應啦, 都唔見弟弟有事, 便便都冇話屙石仔, 不過因為一直訂開日本森永大仔俾小慈飲, 而小慈細個又係飲森永細仔既, 所以都冇諗過轉其他牌子就買左 1 罐森永細仔係屋企看門口, 又俾弟弟試下先!  森永好貴呀, 散買 1 罐要 $204, 1 箱 8 罐就平 d, 平均 $188, 都好重皮 

今年生 BB 同我當年生小慈待遇方面唔同左, 唔知係因為第 2 胎定係奶粉廠縮左水?  當年我生小慈係好多奶粉 sample 幾罐幾罐咁送去屋企架, 仲要咩牌子都有喎!  唔知點解到弟弟時一罐都冇既呢?!? 

尋日同弟弟出街, 冇可能帶住支人奶周圍搵地方助熱, 亦唔方便搵地方埋身餵弟弟, 於是就開左弟弟人生第一罐奶粉勒!  好在弟弟又乖又唔揀食, 俾咩佢都飲!  咁就好喇 ^^

而家半夜決定唔再徙時間等半個鐘助熱支人奶喇, 直接開奶粉俾弟弟飲, 快~~ 靚~~ 正~~ 仲要靜!  唔會俾機會佢喊到有奶飲為止, yeah! 

黎緊都要俾弟弟飲多 d 奶粉, 因為有經驗既媽媽朋友教我人奶退黃退得慢, 試下俾多 d 奶粉弟弟等佢盡快退左 d 黃先, 之後先轉番全人奶!  所以弟弟係會兩溝 -- 3 餐人奶, 3 餐奶粉

弟弟今日飲左 6 餐人奶 + 1 餐奶粉共 880ml~~  平均一餐飲 125ml, 呢個玻璃奶樽既容量開始唔夠佢飲喇~~











呢 d 就係我努力泵人奶既成果 ^^

圓圈內既數字係代表我泵既第幾次, 勁呢?! 


我都好欣賞我自己係一個奶媽 :DDDDD

沒有留言:

張貼留言