2021年9月26日 星期日

主日學結業禮翻生

呢一年既主日學大部份時間都係屋企網上舉行, 唔係好多堂可以實體, 有時甚至返到教會都要上網上堂..... 無論以甚麼形式, 我地都冇斷過返主日學啊!!  終於, 一年一度既主日學結業禮又可以 face-to-face 舉行了!!

今日好忙碌, 小慈第一次做少年崇拜主席, 小明就係司事


大大個名印係程序表要記錄一下 ^^


又可以再一次係禮堂結業禮


一齊唱潮州話主日學校歌


今年好好有 5 位結業同學, 創歷史新高!  如果由 3 歲開始計, 佢地已經返左 15 年主日學!! 


最開心既頒獎時刻開始喇~


小明既高一班由岱琳姨姨任教


小慈高二班由婷婷姐姐 & 阮師母交替教導


婷婷姐姐好好, 如果一個月有 5 個星期日就會主日學時段帶佢地出去食早餐


小慈次次都食唔落只係飲杯野


佢地呢班都好穩定, 只係 Jason 去左外國讀書, 佢有影大合照架 XD


我同秋秋都有金獎 ^^


YEAH!


影大合照


跟住嗱嗱聲落去樂道天地幫手, 今日好多小朋友返左黎


每班都要表演, 我地良善信實組作最後綵排


亦要寫心意咭, 小朋友大部份都係寫最鍾意係樂道天地玩遊戲


好開心我第一次任教就教著你地, 好乖, 喜愛神話語既好孩子!!


好叻!  佢地一人一句背晒 12 課金句!!


大人同小朋友都係最開心既頒獎時間 ^^


我班小朋友大部份都升上去溫柔節制組了!  好唔捨得佢地


下個星期我同靜恩就會由教大班變成教細班, 得番大約 10 個小朋友, 差異都幾大架


孖仔仲係度


佢地一樣樣我仲未識分佢地 :)


從小愛讀聖經!  來與真理親近 ^^ 

沒有留言:

張貼留言