2021年9月25日 星期六

星期六

差不多日日都要早起身, 除左一至五返工返學星期日返教會, 連唯一既星期六都因為佢地要返學校參加活動而唔可以瞓晏 DD!  無相干啦, 我仲係 keep 住由媽媽 morning call 我既小寶貝, 順便趁佢地未瞓醒俾我勁啜面豬仔 :)

今朝到小慈, 成為團契副團長要受訓, 仲要去到石峽尾咁遠, 好在而家有屯馬線教佢轉車都好方便


受訓完 12:30 pm 再預佢 overrun, 3:00 pm 教會團契就開始, 返屋企再出去連飯都唔使食, 於是我鼓勵小慈同團契職員一齊食 lunch 啦, 點知佢係都要同媽媽食!  好啦, 見你咁識揀, 就同你飛的士去樂園, 始終九龍城先至係我地既地球, 石峽尾真係唔識搵食


正呀!  至正宗既沙嗲牛肉麵!!  配奶茶紅豆冰真係一流架!!


弟弟自己由屋企出發返教會, 咁樣通知我地佢已經上左車


仲話自己並不孤單, 畫左個小慈家姐陪佢 XDDDD


小慈家姐十分認同, YEAH!


我兩個小寶貝真係超級可愛~~ 

沒有留言:

張貼留言