2021年6月27日 星期日

宋皇臺站

等到頸都長, 屯馬線開通喇!!!  我地終於可以搭鐵路去九龍城!  咁岩佢星期日通車, 我地梗係趁熱鬧試下佢會唔會比巴士更快返到教會, 萬一追車尾時我地都有多一個選擇丫麻~


見到呢幅圖好感動, 完全唔駛轉車 7 個站就到



到左!!  感覺好快, 車程要 20 分鐘!


超多人


宋皇臺站 B3 出口就返到教會


都要行好多步先出到去


地鐵站內有得參觀古蹟文物, 不過我地趕時間又太多人, 下次先


出口資料, 應該會為九龍城帶來人流, 幫襯區內小店


記住 B3 出口


終於到地面


政府放寬宗教限聚人數至5成, 我地一家人崇拜終於可以一齊坐, 好多聚會都全面恢復實體, 我地提摩太團今日就開始!  弟弟寫板歡迎大家 ^^


大家都好耐冇聚埋一齊


4-6 月之星


第一次訂抹茶蛋糕感覺上冇咁甜


運動之星橋橋上左雜誌, 好叻叻呀!!  運動員生涯好辛苦, 好好加油呀!!

暑假教會都會舉辦好多暑期活動, 歡迎大家參加


升中四既小慈今年仲會去假期聖經學校幫手!  快 D 叫佢做小慈姐姐先 XDDD


希望疫情快 D 過去, 一切可以回復正常啦! 

2 則留言:

  1. 我記得小明最後一年的假校是取消

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 小明今年已經要參加中學生營了

      刪除