2021年6月19日 星期六

鬼馬小明子

弟弟由細到大都帶俾我地好多歡樂, 古靈精怪轉數勁快真係唔夠佢黎!  等我耐唔耐就輯錄下佢 D 攪笑野啦!


好似係電視講緊身體柔軟度, 呢位年輕人一野就示範俾我睇佢仲可以同自己講電話


不經不覺變晒大腳八!!  爸爸著 42 號鞋, 小慈小明已經著 41 號直逼爸爸!!  


爸爸表示好高興, 跳晒舞


叫醒佢地返學, 點知轉個頭唔見左人!  搵均全間屋原來係我張床度瞓翻.....


同鄰居既貓依然好 friend


乖既主日學學生有布甸食


乖既仔都有媽媽換隻至愛碟俾你


見佢 IG like 既 page 有時真係笑死我


沖涼時勇救鹽蛇 BB


弟弟話見到佢俾水沖到翻肚已經立即撈起, 都唔知佢幾時跌落水!  好在呆一陣就冇事


可能細得滯未識甩尾, 唔係咁驚嚇甩左九世


Jimmy  話我都俾水浸親快 D 救我


話咁快中一生涯已經接近尾聲, 好在班主任都肯攪下活動俾佢地增進友誼!  專登搵兩日既下午返學校玩躲避盤, 集體攻擊阿 sir 開心到不得了!


班照


醒目仔會企前排踎低


仲有好同學朝朝一齊搭巴士, 一齊行返學, 雞啄唔斷


今日仲碌番張細個相出黎, 真係超級可愛!!!  兩歲已經識單手插袋 XDDD


太愛佢, 一個眼神一個動作一句說話都覺得佢好得意!!  不捨得佢長大

沒有留言:

張貼留言