2021年6月13日 星期日

筒浸

話咁快就係 6 月13日, 今日有親愛既姊妹寶玲作見證!  聽佢講患癌 8 年既經歷, 完全忍唔到眼淚, 我喊到口罩都濕晒... 每個人既人生都不一樣, 但我相信神會背起我地走最艱辛既路!  寶玲, 加油!!


提摩太團契送左扎花俾寶玲以示支持!  繼續用禱告撐住你地一家!


路是難走, 但恩典一定夠用!

馬不停蹄, 快食個 lunch 就返黎整埋份浸禮禮物 


完成!!  係唔係好靚呢?


疫情下浸禮都延期一年, 今次我地歷史性地棄用牧師身後講台下既浸池, 移師天台進行浸禮


實行 "一人一筒" 浸禮, 現場直播減少人流!  牧師及所有天台既工作人員全部都打晒兩針疫苗 / 72 小時內持陰性檢測報告, 確保大家安全!  真係別開生面!  無論以甚麼形式浸入基督, 天父都是喜悅的 :)


受浸者連同牧師傳道執事會佐們大合照!  我地份禮物真係好搶眼呀!


歡迎加入城潮浸大家庭!

3 則留言:

  1. 患癌是一件很辛苦的事!我爸爸都是癌症走的!願神祝福她!

    回覆刪除