2021年5月30日 星期日

製作小禮物

我地教會有好多團契, 每次浸禮都由不同團契負責, 今年終於輪到提摩太團!!  如果唔係因為疫情延期, 12月已經浸左, 唔講唔知, 我地對上一次整浸禮禮物已經係 9 年前架喇!  呢張相真係經典, 小朋友們應該都唔可以再坐大脾  >v<


9 年後既今日, 我地都係整相架


相架既襯花要靠自己自由發揮


排好之後要用熱融膠固定


師母整得又快又靚, 好厲害


我同小慈既作品


半個鐘已經整完, 就等受浸日影埋相入相架就大功告成!  路過將於 6月27日啟用既宋皇臺站, 好快就多一個選擇返教會, 正!


而家只可以等巴士返屋企, 送車尾造就佢地入去公園玩下, 已經大個晒, 腳太長玩盪鞦韆會擦地 XD  小慈依然好錫好錫弟弟, 仲會走去推佢盪高 D, 場面溫馨~


6月13日浸禮, 當日亦有我地團契姊妹寶玲為大家作見證, 佢一次又一次癌症復發, 一次又一次死過翻生, 但天父總給予佢夠用既恩典!!  超級奇妙


歡迎大家參加!!

3 則留言:

  1. 何時輪到小慈小明受浸

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地想既話就隨時可以!教會好似冇受浸年齡限制

      刪除
    2. 加油!期間他們的浸禮消息

      刪除