2021年5月9日 星期日

我的母親節

多謝錫我既老公早幾日已經問我想點樣慶祝母親節, 要唔要佢煮飯云云?  煮飯梗係好啦, 秋秋煮野咁好食, 不過我無以為報, 父親節我唔會煮番俾你食架, 我係無飯妻子黎架麻... :P  於是秋秋好豪咁一句 "得啦!"  就拍版!  小慈女都有問我對母親節會唔會有好大期望?  要唔要收禮物咁?  傻豬黎既, 你陪住媽媽, 俾我攬攬錫錫, 平日孝順緊要過母親節先至黎有表示啦!  於是, 小慈今朝好早起身炒隻靚蛋俾我食!  乖嘞!  乖嘞!  煮多幾次俾我仲好 :P


最估唔到工人姐姐送禮物俾我!  母親節收花呢 XD  教會都有心意送俾所有母親, 一包口罩同物輕情義重既散紙包, 唔返實體崇拜係冇架!


崇拜後食晏佢地問我想食咩?  比茶餐廳高級少少既, 我地去左食快靚正既十三郎, 巧遇阮牧師, 大家都係快食趕住返屋企網上團契 


我地真係極速架, 由秋秋三扒兩撥食完先去街市買餸, 我地後來趕上!  爸爸負責買, 弟弟負責拎, 一次過用身體揹晒 D 膠袋, 笑死


正呀!  煮一味食一味, 保持新鮮熱辣辣 :P  頭盆係泰式酸辣無骨鳳爪, 仲有清酒煮蜆, 秋秋仲整熱兩杯清酒同我乾杯添~


弟弟非常欣賞呢碟蒜蓉炒椰菜苗, 半碟俾佢掃晒!


主角鮮胡椒蟹出場!!  蟹殼大過我塊面, 但係小慈小明已經大個, 識食, 兩隻蟹 4 個人有 D 唔夠分既感覺!  唔通以後要買 3 隻???  好重皮.....


好味呀, 老公!  你快 D 教曉佢地煮啦, 母親節唔係老婆節呀, 父母親呢 D 時間應該要嘆架!

Thank you so much!  Love you~

沒有留言:

張貼留言