2021年5月7日 星期五

中三選科家長晚會

事態好似好嚴重, 上學期派成績表都只係網上開家長會, 今次中三升中四選科, 學校竟然開實體家長會!!  可見呢件事真係影響深遠, 要兜口兜面講清楚!  可惜限聚令下只容許一位家長入場, 爸爸冇得幫手聽, 我要非常留心 jot notes 再轉述, 真係辛苦晒....我 @.@  家長晚會 7:00 pm 開始, 我放工要飛入去, 約小慈在學校門口等


我地坐係禮堂最後排既位置, 小慈完全睇唔到個螢幕要戴眼鏡!  久違了的眼鏡 Look ^^


全級 120 人今晚有 118 位同學既家長參加, 高度參與校長話係對佢地好大既鼓舞!!  有緊張學生學業既家長係蒙福既, 因為選科真係好重要, 會影響將來子女既前途


呢個遊戲都幾複雜, 首先係必修 4 科核心科目 (中文 + 英文 + 數學 + 公民與社會發展 (前身係通識)), 跟住再揀 2 科 / 3 科選修科, 不過要成績係全級 36 名以內先可以人揀科, 每科只係有 24 (+-3) 咁上下既位


暫時小慈商業英語, 中史 & CHEM 成績叫做較好 (排名 32 / 48 / 41), 希望都有機會人揀科, 但奈何佢又唔係好鍾意呢幾科, 想讀我都唔識既 "健康管理與社會關懷" & "旅遊與款待", 不過呢兩科都睇 中文 + HIST + GEOG 成績 (50% / 25 % / 25%), 小慈上學期中文炒左我真係唔知佢點揀 (-_____-), 如果揀讀 CHEM 或者可能有 D 機會, CHEM 計 60% + 英文 20% + 數學 20%, 但我又唔覺佢呢科好掂, 數理佢都係比較弱!  ECON 中三都冇機會讀又唔知佢識唔識, 有科 BAFS 佢淨係讀過 Business English 又唔知掂唔掂.... 救命啊 @.@


成件事都係睇成績, 實施左成年既網課其實係拖慢甚至非常影響成績!!  呢個上學期都係自修咁, 考試我同爸爸出盡全力成績都係中間, 真係唔識點同佢揀, 仲要通識改頭換面唔知點玩 @.@

求天父賜下聰明智慧, 亦希望小慈生生性性勤力 D, 下學期考好 D 啦! 尤其係科中文呀~~~~~ 


沒有留言:

張貼留言