2021年5月19日 星期三

一日假期

5 月中既一點紅, 就係呢日喇!!  今朝瞓到自然醒都係講緊 8:45 am, 叫做好架喇, 我有幾次放大假 7:00 am 就醒左幾唔抵呀 @.@  天氣好熱, 又要俾時間小慈小明做功課, 於是我就做下自己野!  之前參加左教會傳道部常設佈道隊發起既關愛鄰舍抄寫信函事奉, 今日終於起筆, 小慈見我寫得咁起勁, 佢又做晒功課都想參加埋一份, 梗係好啦!  一齊傳福音!


真係好耐冇攞起支筆寫信, 寫一封已經手震, 盡量叫自己唔好寫到咁撩但都係龍飛鳳舞, 希望街坊睇得明啦 :P


趁有時間我仲執下櫃筒, 搵番 D 歷史文物出嚟!  呢度 D 利是全部都係賀我結婚 & 預祝小慈出世!  


仲有小慈小明每年既利是錢, 我同秋秋都有寫祝福語!  直到近呢幾年小慈小明直接袋住我地俾既利是, 唔駛媽媽 keep 了~


最珍貴就係呢堆!!  我媽媽, 仲有我媽媽既媽媽, 即是我婆婆暨小慈小明太婆, 更加有世上最好既奶奶 秋媽, 寫俾我地既祝福語, 真係要 keep 一世呢!


小慈小明做完功課, 終於都有時間出去行下街, 兩個都話波鞋唔岩著要買!  原來兩姐弟都要著 41 號鞋了 @.@  有位小朋友接受緊家姐既服侍


試左好多對都係唔鍾意縛鞋帶, 要去番呀博士度先有魔術貼波鞋!  弟弟話見到有同學跑街時甩鞋帶跌親受傷, 所以真係唔想要縛帶波鞋喎....


最緊要你地舒服啦!!  滿載而歸~


沒有留言:

張貼留言