2021年5月12日 星期三

脊柱側彎

小慈 5 年級 2017 年開始由健康院發現有脊柱側彎問題, 需要每半年覆診一次及照「莫爾相片」, 去到舊年年頭, 疫情下所有學生健康驗查停晒, 但健康院竟然打電話叫我地返去覆診?!  唔通照完 X 光張片有問題??!!  嚇死我即刻飛車出去, 好在醫生只係話健康院跟左小慈 3 年, 設施器材唔夠, 又怕小慈發育時有可能問題會突然轉差, 於是轉介小慈個案俾醫院跟進, 醫院有脊柱專科專門好多!  俾晒所有以前影既片呀報告呀轉介信呀咁叫我去醫院排期, 我心情幾複雜呀, 當時岩岩疫情開始人心惶惶仲要我去醫院!?  但唔入紙又排唔到期, 震震下咁踏入威院, 生完小明之後都冇黎過!  一條隊去排照 X 光, 一條隊去排見醫生, 我地住得近去醫院都叫方便, 又算快喎, 新症 3 個月就有得睇

第一次由爸爸帶, 話小慈唔算嚴重一年覆診一次就得!  今年我請到假就由我跟番啦, 每次照 X 光同見醫生相隔大約兩個星期, 今日醫院打晒蛇餅超級多人, 原來轉左程序要先繳費後診症, 好在有自動繳費機, 唔係要排完隊繳費再排隊等睇醫生真係等到天荒地老 @.@  醫院都進步左, 只要你一繳費, 程式就會開始, 耐心係大堂等候就會有姑娘叫名, 先幫小慈度高磅重

15 歲的小慈  高 161.5 cm  重 39.6 kg

跟住入房見醫生, 醫生話小慈舊年側彎 12 度, 今年 15 度, 輕微嚴重左要轉番半年覆診一次!!  (嚴重左???!!!)  不過冇其他野可以做只係繼續覆診, 20 度先需要佩帶支架, 因每日要戴足 23 小時好辛苦所以可免則免!  比較擔心小慈係 delayed puberty 問題, 之前健康院講過話最快 7 歲半黎經最遲 15 歲, 小慈剛剛足 15 歲都係轉介我地去兒科跟進, 穩陣 D!  唔駛攞藥排晒 D 期就走得, 成個診症過程一小時鬆 D 完成都算快!


之後, 小慈話肚餓要出去食 lunch, 未食過譚仔既佢今日黎見識下


譚仔初體驗~~  小慈試食 魚片 魚腐 雞肉 酸辣米線, 正!  爸爸問佢有冇聽到譚仔話?  少少啦 XD


後加黑糖珍奶一杯.... 咁樣食都唔肥呀 @.@


返屋企做功課有螳螂陪伴添 XDD   佢究竟係點樣入屋既呢?  我地明明有晒蚊網?!!  相信呢個係一個謎~~


由於在 keyboard 發現佢, 於是命名 Keyboard!!!  同佢玩左一陣就天台放生啦!


身體健康呀, 小慈女!!

沒有留言:

張貼留言