2021年6月22日 星期二

結婚 18 周年

要 keep 架!  感情要 keep, 婚姻關係更加要常鮮!  一年一度結婚周年紀念當然要慶祝!  雖則呢個星期好忙碌地送機 / 慶祝父親節 / 應付考試, 我都係決定要大肆慶祝一下!!  有兩粒電燈膽話自己溫晒書要死跟, 係都唔俾我地過二人世界~~


諗左好耐去邊度慶祝, 佢地考試又唔想去咁遠, 弟弟提議去食 $10 生蠔!  不過疫情持續咁耐都唔知 D 舖頭仲係唔係度.... 依!  仲健在喎, 仲繼續有 $10 優惠, 爸爸又話搭程車好快, 於是出街喇!!!


除左 $10 一隻生蠔, 我地仲試均世界各地既蠔, 呢隻法國大(文)蠔超級好食!  半價真係好抵呀!


估唔到佢兩個咁識食, 我地今晚叫左 4 打, 一人食左一打真係爽爆!!!


要制止呢兩個小朋友唔可以食生蠔食到飽, 於是我地仲有叫其他美食, 冇黎咁耐呢度水準依舊, 正!


弟弟飛弗 Parma Ham


My favorite 鵝肝 


乖女要食牛扒


爸爸切 XDDDD  其實牛扒好諗唔好俾佢個樣握左


豬手好正, 不過我地超衰淨係食塊皮


好喜歡軟骨既弟弟小小都唔放過


餐廳送既紀念品


I love You 小熊熊


呢個唔係我嚟架!!


18 年呀, 老公!!  仿似昨日的事!  I love you still~


多謝面書為我地慶祝


雖然真係貶下眼就 18 年, 這段日子並不短


你是我生命中不可或缺的!!  Love you!!


沒有留言:

張貼留言