2021年6月17日 星期四

送機

姑媽一家今晚飛走了!  本來都冇諗住送機, 點知姑媽指明要秋幫手搬行李, 弟弟又話好耐冇去過機場, 原先考試期間唔想佢地出街分心, 況且我今晚又要上網課就打算秋去送機做代表就 OK, 點知我一晚瞓醒個心就充斥住一句 "要盡諸般的義"!  我上網課可以掛一陣機, 弟弟考試亦都可以預早溫習, 係小慈今晚要補習無法出席, 好啦!  家姐得一個, 走左都唔知幾時再可相見!  就去送機啦!


真係好耐冇來過機場


大大既機場人流好少


疫情下苦了航空及旅遊業, 某間航空公司仲一夜間解散添...


係淨番米字國既櫃位比較熱鬧


空蕩蕩既機場感覺真係好怪


我地搵最近既地方等姑媽


Hello Hong Kong!


11:30 pm 機姑媽及時趕到!!  



弟弟由細到大都鍾意玩行李車, 喜歡人地推佢添


3 個大人6件大行李, 再加身後呢堆 hand carry, 移民真係唔講得笑


時間無多, 要入閘了


坐穩機呀!  見你地個口罩都幾舒適, 夜機既好處係上機就瞓時間過得快 D


Bye bye!   Bye bye!!  


為你地禱告順利適應彼邦生活!  展開人生新一頁!

我信他日必能重聚!

沒有留言:

張貼留言