2011年4月23日 星期六

佈道會獻詩

世事往往好奇妙, 早前報左名今日參加沙灘尋寶, 點知抽籤結果公佈個日, 我收唔到 e-mail 確認報名, 又搵極都搵唔到個參考編號冇得 check, 於是打定輸數冇得玩, 同日又收到學校通告請小慈返學校獻詩, K3 請 10 個小朋友, K2 又請 10 個, 小慈係其中一個!!   

既然冇得尋寶就返學校啦!  就係我填左回條返學校之後個日, 我搵番個參考編號, 仲要係抽中既!!!  咁點解我會收唔到個確認 e-mail 呢???  我諗到既係, 神想我地返教會獻詩


小朋友今日獻唱既詩歌叫 "我愛禱告", 好好聽



作曲/詞:伍偉基

天父,我愛禱告,在禱告中向你傾訴。

在禱告中我要講出我心事,你一定聽到。

天父,我愛禱告,在禱告中有你鼓舞。

奉主耶穌基督聖名祈求,阿們。

從今天起每一個早上,要對你說聲「早」。

無論是晴天,還是下雨,你也是最好 !

天父,我愛禱告,我愛你你都知道。

奉主耶穌基督聖名祈求,阿們。


願頌讚歸與我們主耶穌基督的父 神。衪曾照自己的大憐憫,藉耶穌基督從死裡復活,重生了我們,叫我們有活潑的盼望,可以得著不能朽壞、不能玷污、不能衰殘、為你們存留在天上的基業。(彼得前書 1:3-4)

復活節, 主耶穌復活了~


 

沒有留言:

張貼留言