2020年4月20日 星期一

14 歲生日 @ 南丫島 Day 2

大個喇, 個個都手長腳長真係唔可以再 4 人同床, 6 呎都唔夠瞓呀!  我已經好醒咁叫佢地頭尾瞓, 不過張被都係太短, 我同秋秋包抄怕佢地跌落床成晚都唔敢轉身呀..... 下次都係要分兩間房先得


又繼續我地新一日既行程, 梳洗整齊就落酒店食早餐, 環境真係一流呀!!


咁早仲要冇人先好丫麻


蜻蜓黎陪我地呀


寧靜的早晨


Breakfast by the beach ^^


都好味既


弟弟念念不忘 D 蟹仔, 忍唔住又要去沙灘


青年人開始識怕曬, 齋坐


是日氣溫高達 34 度!!!  此地不宜久留


酒店 12:00 check out, 我地又係寄存行李之後去行山, 往索罟灣出發!


見到 D 封左既燒烤場真係好傷感.... 祈望世界回復正常, 疫情快快消失


呢段係南丫家樂徑


感謝天父賜予好天氣, 呢邊係冇太陽油賣既, 算罷啦, 為小慈變炭也願意


其實係上緊斜, 爸爸教佢地向後行慳力 D


呢度有個養蜂場, 好想入去參觀呢


中途站食串冰菠蘿


好靚呀~~


兩父女密斟中


唔知中間係咪起緊跨島天橋呢


風涼水冷的涼亭


真係好舒服


玩完沙灘又行山, 白雪雪既弟弟都變炭


大約一個鐘我地已經到達神風洞, 唔算太辛苦姐


今日既神風洞一滴水都冇, 不過超多蚊


傳聞中既盧氏小樹蛙圖片


潮退, 咁大片沙灘一定又有蟹


搵唔搵到呀?


真係有呀!  呢度仲有人摸蜆添呀


終於到達索罟灣碼頭


南丫島好多人養狗, 但 D 狗好乖唔吠架


由街頭行到街尾, 終於發現一間餐廳唔係食海鮮既, 晏晝真係食唔落呢


呢間蘆鬚環境好靚又舒服, 仲有弟弟既至愛椰青添


小慈去到邊都鍾意食烏冬同埋飲咖啡


小慈女既獨一無二 birthday lunch~~~


回程了


呢條蟲我地第一次見佢係馬來西亞 Legoland, 估唔到多年後竟然係南丫島見番你既後裔


開心既時間過得特別快, 係時候返屋企了


依依不捨都係要 bye bye 南丫島



搭船又搭車, 太陽落山了


攰到唔想再出街食飯, 時間關係一早預備左個生日蛋糕俾小慈女, 話晒今日都係小慈 14 歲生日正日呀!  超開心呢個係雪糕蛋糕, 極速食左一半!



乖女, 爸爸媽媽弟弟超級愛你!  希望你身體健康, 常常喜樂, 得神與人既喜悅, 做一個快樂既好孩子!  Love you  ^8^

沒有留言:

張貼留言