2020年4月13日 星期一

黃牛山變石芽背

復活節最後一日公眾假期, 之前幾日都天陰陰又落雨, 今日竟然出太陽!  梗係要同陽光玩遊戲啦, 我決定行晒屋企附近既山, 挑戰黃牛山, 出發!!  低估左, 原來由屋企行上去黃泥頭巴士總站已經要大半個鐘, 未開始已經出汗


再由巴士站入花心坑村又 10 分鐘, 佢地已經開始見攰......


搵到黃牛山既指示牌


條路好靚, 暗暗斜上山, 黃牛山山頂最高 604 米


一直行一直行, 終於搵到地圖!  呢度係馬鞍山郊野公園一部份


往石芽背仲有 1.3 公里


今日座山唔係屬於我地既, 人龍唔算密未至於要貼臀股, 但不停有人上山落山, 兩姐弟好擔心完全唔敢除口罩


戴住個口罩呼吸困難, 加埋大大個太陽, 再加上爸爸今日返工冇黎到, 佢地嚴重缺乏動力


我就覺得行得幾開心, 雖然係要不停上樓梯, 但有樹蔭又有風, 唔錯喎


鼓勵佢地再行多陣先啦, 我都唔知幾時先到山頂


去到一個分岔路, 相信已經到左石芽背, 佢地決定休息夠就回程


呢個位特別平坦又整左張櫈係度, 擺到明係 check point 啦


見到大老山氣象站


遠挑大帽山及沙田全境, 呢個位睇唔晒, 上到黃牛山山頂應該靚好多!


到此一遊, 影完呢張相有得落山弟弟即刻笑晒


簡直係跑落山, 弟弟影都唔見埋!  我真係好想佢地自己返屋企我繼續上山架!


佢地狀態不佳, 唯有下次先去攻頂, 再參觀埋七兄弟石, 係天窗石度打咭啦


要再闖高鋒!!!


I will be back!

沒有留言:

張貼留言