2018年11月11日 星期日

小慈第一次跳舞巡遊

好榮幸得到舞蹈老師既邀請在尖沙咀文化中心露天廣場參與今年亞裔藝采


中國舞由曉舞蹈包辦, 仲有啦啦隊、肚皮舞等多個亞洲國家既舞蹈表演, 好期待呀!


一早到黎視察場地先 ^^


媽媽只係識同小慈搽粉底同唇膏, 眼影、眼線、畫眉呢 D 野都係等老師出手啦 :p


化完!  係唔係好省鏡呢!


今日其實趕到我 CC 下, 星期日返早堂, 初級詩班要獻詩, 獻完早堂即刻送小慈去文化中心, 化完妝就即刻返轉頭接埋午堂獻詩既弟弟再出尖沙咀, 點知未到旺角已經塞車, 即刻跳車搭地鐵先趕得切表演前見到小慈家姐咋!!


等緊巡遊時影的, 好可愛呀佢地!


我好鍾意呢張呀!!  勁有活力!


肉臂姐姐們


今日曉舞總共派出 4 隊表演, 好多靚女呀!


準備巡遊了!  今日好好陽光, 如果唔係咁少布又近海邊, 凍瓜佢地


巡遊開始了, 日本派黎既代表


小慈出場!  巡遊中如果行唔到停落黎係要擺 pose 的, 小慈在中間


小慈上台跳舞了


我同弟弟好叻坐到第一行睇得好清楚 :)


小慈笑得好靚呀 ^^


舞蹈「一片太陽花」


老師在台上影的角度, 影到我錄影緊, 哈哈哈哈 :D


任務完成!


多謝周老師俾小慈既演出機會


多謝陳老師由小慈 3 級教到佢而家 9 級


咁靚女, 影多幾張相啦


台上的小慈好耀眼呢 ^^


好多鴿子


我地去五支旗桿等啦!


今朝淨係食左個麵包到而家 3:xx pm 先食野, 餓到扁左!


又儲多左表演經驗喇~~  媽媽好欣賞小慈從來不怯場!  叻叻!

沒有留言:

張貼留言