2018年11月3日 星期六

美荷樓記

今日同弟弟去石峽尾配眼鏡, 極速配完無所事事, 於是去左附近既美荷樓行下, 仲有展覽睇添!


好似入左時光隧道咁呀


一入場就見到石峽尾大火既新聞, 係呀, 當年如果唔係我婆婆快手夾住我媽媽 (仲係 BB) 逃離火場, 我應該冇機會出世



嘩~  呢條經典既燒 pat pat 滑梯, 當年真係唔知玩左幾多次, 燒 pat pat 都要玩


呢舊圓轆轆又係經典, 呢入去冇野做都要呢埋 :D


氹氹轉~  細個時係要轉到有小朋友飛出街先會停


呢個鋼架都爬唔少, 爸爸話佢細個係上面跑添呀!


我細個都係住 11 座呀!  黃大仙 11 座


呢款氹氹轉又係好玩架!


好多回憶




我地以前叫 7 層大廈, 點解美荷樓得 5 層?


我地細個玩既玩具


弟弟叫呢個做 Snoopy 打字機



一見到衣車, 就諗起我婆婆、公公, 以前都叫有間山寨廠架, 我媽同秋媽都係車衫高手


我媽以前好唔鍾意公屋, 就係因為要企係屋外煮飯, D 鄰居會好八卦你今晚食咩餸


呢間屋, 我記得曾經住過我太婆、公公婆婆、我媽、姨姨同 6 個舅父.... 真係好難想像佢地咁多人咁細間屋點瞓....


公家廁所同洗衫地方


真係好簡陋下架


稍為先進既公屋


已經有自己既廚房廁所


香港房屋發展史


活化左既美荷樓模型


唔知小明睇完我地既「以前」有冇一層深既體會呢?



沒有留言:

張貼留言