2018年11月17日 星期六

馬騮山 新眼鏡 House 41

今日要同弟弟去香港盲人輔導會取眼鏡, 真係好貴呀副 DIMS 鏡片, 但如果可以控制到弟弟既近視加深速度 (最理想既 case 係兩年只增加 50 度近視), 有鑑於小明 5 年級已經 300 度近視, 咩方法都試下啦!

爸爸專程送我地去攞眼鏡, 經過馬騮山時我叫佢慢駛, 佢直情停車俾我地觀賞馬騮, 笑死我


DIMS 既特色係鏡片佈滿0.8微米微型鏡片及加入近視離焦功能, 小朋友望邊個角度近視離焦都可以發揮作用, 有效減慢加深近視速度咁話


靚唔靚仔呀?  副鏡連框 $3129 架!  好在有得用生日優惠, 唔係仲甘!


小明話而家睇咩都清楚晒喇!


有時間, 我地決定行去美荷樓 House 41 食飯


天空海闊任鳥飛, 小小天地跳飛機 ^^ 







咪係佢攞!  以前垃圾蟲係綠色, 衰野黎架麻, 而家隻清潔龍又係綠色, 但係乖既..... 阿媽, 我好亂呀!


早餐時間過左, 午餐時間又未到, 於是搵個靚位望住風景做功課先


小明指定要巴拿馬火腿沙拉


實情係佢食火腿, 我食沙拉


咩都喜歡用手食既小明


簡單又開心的一天 ^^

沒有留言:

張貼留言