2018年10月14日 星期日

城潮浸 80 周年感恩讚美會

我從來未試過為一個讚美會要練歌超過半年時間!  真係超過半年呀!  每個星期日下午風雨不改, 每次都唱到口水乾, 亦未試過練詩有 break, 有茶點招待, 又有蛋糕, 又有聚餐..... 立志擺上半年時間, 為的就是要在教會 80 歲生日上獻詩讚美神 ^^


小慈小明都參與呢個 80 年一次既盛事, 兩個專登著番件讚美一神衫返黎 ^^


初級詩班 + 少年詩班為讚美會揭開序幕, 唱宣召歌曲 Bless this House


最後綵排


定音鼓李 Sir 都出動埋 :)


今次讚美會要錄音錄影, 見番阿畢特別開心 :D


上台喇, 準備開始喇!


Precious Moment 梗係要合照留念啦!


除左我地自己既聯合詩班, 仲有其他分堂既浸信會詩班都一齊獻唱, 同心合意讚美阿爸父令人好感動 ^^


我地獻唱 Messiah Part 1 and Part 3


小朋友既聲真係好好聽


我地仲有管弦樂隊


Close up


Bless this House, O Lord we pray!!!


唱完歌識同我回眸一笑既小慈同心嵐, 好可愛 ^^


7:30 pm - 10:00 pm  80 周年感恩讚美會完滿結束!  大家都好 high!


多謝 Norman 指揮既教導!  我地詩班都叫有得企下唱完又坐下, 指揮由頭企到尾, 辛苦晒!!!


多謝天父俾我有恩賜去服侍你, 你配得我地稱頌!!

忘記衪, 等於忘掉了一切!



沒有留言:

張貼留言