2018年10月22日 星期一

老公生日點點先

親愛既郭長秋, 你今日生日喇~~~


好爽咁連續休息兩日同自己慶祝, 我地就要返工返學, 不過今日你生日正日, 我都即刻 time off 兩個鐘提早返屋企俾個 birthday kiss 你先 ^8^

其實我訂左枱出街食飯架, 不過朋友介紹「點點先」, 速遞海鮮上門俾你自己係屋企慢慢嘆, 聽日要返工返學, 唔駛出街係屋企睇住電視吹住冷氣嘆海鮮餐梗係好啦!  你睇幾豐富~~~


我地仲 order 左 4 隻六兩大閘蟹, $120 隻架!  不過勤力既姐姐唔識分呢隻係大閘蟹幫我地拆左黎洗 @.@  於是好辛苦咁將佢地還原先可以蒸, 都好好食!  如果原隻蒸就不得了!!  諗起其實好好笑 :D


開餐喇!  開餐喇!!  我地蒸海鮮喇!!  所有貝殼類都超鮮甜, 好好味!


飽到食唔晒 D 肉, 兩位小朋友食到龍蝦已經投降, 差 D 要放棄條沙巴龍躉仔 :p


我地趁秋秋成頭煙去沖涼時擺好個陣


冠軍爸爸 Surprise!!!!


醒目既小慈即刻去熄燈要爸爸許願


老公爸爸, Happy Happy Birthday!  We love you!!


EGG- CITING Birthday!  Ha Ha Ha~~



超級無敵好爸爸!!


生日快樂!  身體健康!  笑口常開 :DDDD

沒有留言:

張貼留言