2018年10月28日 星期日

按立牧師會佐 + 會慶感恩崇拜 + 聚餐

一連串既 80 周年慶祝活動黎到今日, 會慶感恩崇拜暨按立牧師會佐典禮, 可以話係黎到高潮呀!  一早返到教會, 周圍佈置得好有心思, 好靚呀!


掛起大 Banner


處處花香~


我地詩班都預備好喇!


今日我地獻唱 Hallelujah!  一個值得歡天喜地歌頌神的日子!


詩班及主禮進場


第一次見證按立牧師, 師母都要一同上台被 5 位牧師祝福祈禱


按立 3 位會佐及其配偶


唐榮敏牧師訓勉


一班忠心事主的僕人!  祝福阮威儀牧師、劉國明、林立德、吳少溥會佐, 願你們身心靈安泰, 愛主事主, 一生跟隨, 為眾人的僕人!


跟詩班大合照


全教會所有執事同工大合照 ^^


唔可以再叫阮生喇, 要改口叫阮牧 :D


提摩太團小小紀念品送俾阮牧師


仲有送俾劉明哥.... 要改名叫劉會佐先岩!!


入場人士每人都有一本 80 周年會慶紀念特刊


仲有一套杯墊記載住我地教會既演變過程, 好靚呀!!


有幸是教會的一份子, 在這特別的時刻中有份, 係要笑得開心 D 架 :DDD


特刊入面有好多我地既相添!  參與度好高架我地, YEAH!


參加聖經講座


呢張係經典相, 小明個樣好 BB 呀!


2013 年的逾越節晚餐, 不經不覺過左 5 年了

假期聖經學校、暑期音樂班、兒童詩班、初級詩班..... 係小明小慈一定會參加既教會節目黎架


今次既會友心聲由小慈代言 ^^


我地參加既一連串 80 周年慶祝活動都有寫在教會既大事記


你睇, 周年活動我地有參加架 :D


Up to You 仲有全篇介紹!  非常榮幸自己係一份子


攝影比賽兒童組冠亞軍, YEAH!


80 周年會慶感恩讚美會都有擺埋落去, 好 update, 編委好厲害呀!


開心既事唔好俾佢停, 感恩崇拜後直落感恩聚餐


我地去到荃灣如心海景酒店舉行聚餐, 一入場見到文牧師同師母, 梗係要合照啦


簽名牆


好有大明星 feel 呀, 哈哈哈!


我地既簽名 ^^


教會歷史珍貴相片


今晚筵開 68 席, 好震撼呀!!!  好多弟兄姐妹係專登從海外黎到飲呢餐架!


提摩太團包辦 3 圍, 我地坐呢張 10 號枱係中間, 正!


一打開見到乳豬全體, 小明即刻好興奮


6:30 pm 坐好, 應該 8:00 pm 先有得食啦!


咁得閒梗係周圍同人影下相 ^^


阮老太、阮牧師、阮師母, 您地好!


阮師母話, 漸漸就沒有了自己的名字...  我地會大大聲叫你做阿嬋架喇 :DDD


靚爆鏡既馬姐 ^^  So Sexy !!!


打機幾時都係最好消磨時間既方法


培培出現喇!  好耐冇見過呢個得意豬


兩位家姐服侍左右


要忍得好辛苦先唔嘴佢


萬眾期待既乳豬出場了!  因為 65 席既關係, 侍應捧乳豬出場都要一段時間, 條隊好震撼下架!


飽足的小明


呢對父女簡直旁若無人呀!


兩對靚仔靚女準備唱歌


老、中、青、少.... 四代一同用不同語言唱「我知誰掌管前途」, 好有意思, 好好聽


要播教會歷史片全場熄燈, 呢幾位小朋友即刻開電話燈照住繼續食, 笑死了!


城潮浸所有傳道同工大合照


飲杯~~


提摩太團大合照


一家四口不少得 ^^


祝福教會!  祝福城潮浸有更多更多 80 年!!  為主廣傳福音, 為耶穌多得 1 人!

福滿龍城八十載     承傳主愛跨世代

沒有留言:

張貼留言