2018年3月9日 星期五

猩紅熱

過完年就開始病, 我同弟弟輪流睇醫生, 都係感冒, 我就入左胃, 又胃痛又發燒, 弟弟就傷風咳鼻水, 今朝仲同我講條頸好痕, 出左一粒粒, 我仲以為佢生熱痱, 橫掂感冒藥食晒都要再睇醫生, 順便睇埋

小慈笑弟弟用被被圍住條頸唔俾自己抓痕, 個 look 似書入面既長頸族


唔睇醫生尤自可, 一睇, 醫生就話弟弟既疹唔簡單, 條脷都有疹, 一粒粒突晒出黎成粒士多啤梨咁, 斷定佢係「猩紅熱」, 會透過飛抹傳播所以下星期唔可返學 @.@ @.@  吓?!!  下星期測驗喎!  弟弟既即時反應係:「早知唔駛溫得咁辛苦啦!!」



弟弟要食 10 日抗生素, 1 日 4 次, 連埋我 D 藥真係七彩繽紛 @.@


猩紅熱是由甲類鏈球菌引致的細菌感染, 主要影響 10 歲以下的兒童 @.@

病徵
病發初期通常出現發燒和喉嚨痛, 偶爾會有頭痛、嘔吐和腹痛.  舌頭表面或會出現草莓般 (呈紅色和凹凸) 的外觀.  在發病首天或翌日, 身軀和頸部會出現砂紙般粗糙的紅疹.  其後紅疹會蔓延至四肢, 特別是腋窩、肘部和腹股溝. 紅疹多在一星期內消退, 繼而指尖、腳趾和腹股溝的皮膚會脫皮

傳播途徑
鏈球菌可存活於患者的口腔、咽喉和鼻子, 可透過飛沫或直接與受感染的呼吸道分泌物接觸而傳播, 潛伏期一般為1 - 3天 (有理由相信在學校感染!)

治理方法
抗生素能有效治療猩紅熱.  如出現猩紅熱的病徵, 應盡早求診, 並依照醫生的指示服用抗生素.  同時服用退燒藥物, 多休息和補充水分有助紓緩病徵

日日在家百無聊賴, 好在弟弟精神都好, 屋企咩玩具都俾佢玩過一次!  小慈家姐有幫佢攞功課, 測驗卷都攞番屋企做, 所以弟弟都忙忙地, 唔係純休息架, 不過就似放暑假咁開心 ^^

放左幾日病假之後, 弟弟既疹會換位, 一時頸, 一時背脊, 一時下腹, 仲去埋頭皮真係唔知點同佢搽藥膏 @.@

小慈終於考完呈分試, 第一件事梗係去睇醫生攞番張健康證明先去玩啦!  下星期回復正常, 小明都話好掛住學校, 好掛住 D 同學呀 :)

小病是福, 早日康復!

沒有留言:

張貼留言