2018年3月7日 星期三

2018 第 70 屆校際音樂節

今年小六小慈其實好忙, 又要預備呈分試, 又報左考琴試, 又要上面試班.... 問佢仲參唔參加校際音樂節, 佢又話要喎!  仲要積極備戰參加晒所有 workshop, 連超級老師既堂都要上, 真係非常非常之努力!

著得靚一靚去演奏會, 彈俾音樂學院校長聽


今年, 小慈彈得從容左, 身體有隨任音樂搖動, 聽到我好肉緊!


可惜校際比賽撞正第三次呈分試, 不幸中之大幸係下午, 至少學校唔駛請假補考, 不過考完試再去比賽場地就好趕, 感恩我地有御用專車 :D


最後一個出場, 希望小慈唔好等到吽晒, 手指僵硬.....


第一次去沙田大會堂比賽, 環境好 formal, 職員又太嚴謹, 攪到氣氛好緊張


排隊入場了


今次首歌好快, 1 個鐘所有參賽者彈晒, 小慈其實彈得幾好, 可惜有幾粒音甩左, 佢話個三角琴好實 V_V , 應該與名次無緣, 不過我地都好有體育精神, 一個鐘頭後返去聽結果!  呢一個鐘我地好充實架, 食左杯乳酪, 又上噴水池曬住太陽咁溫書, 份音樂 notes 仲吹埋落水池, 小慈笑到肚攣, 我要佢抹番乾我份心血...... 攪東攪西, 時間過得好快


失左手都有 83 分, 季軍 86, 亞軍 87, 冠軍 88, 你話唔失手幾大機會呢....


出年仲彈唔彈呀?  小慈: 「梗係彈啦!  我好想攞獎呀!」

咁就繼續努力啦!  進步中, 指日可待!

比賽的意義
不怕失敗總有機會成功
學習態度最緊要

沒有留言:

張貼留言