2018年2月20日 星期二

美食團拜

好姊妹 Brenda 差不多年年生日都係農曆新年, 舊年飯聚之後仲即慶去晒咁多個屋企探小朋友.  今年食完生日飯都未過年, 我地竟然約美食團拜, 去 Cherrie 間豪宅, 一人整一味拿手小菜, 高高興興過番一晚 ^^


佢地話, 有咁既阿媽就有個咁既女, 激似喎 :DDD


我地貢獻左簡單既秋記咖哩魚蛋, 食個陣大家都好冷靜冇咩野, 仲以為大家唔岩食, 點知食完之後大家都求食譜噃, 哈哈哈哈~~~~


小明最開心係有咁大碟 prama ham!  即刻攬住個主席位唔放, 因為最近碟 ham ^^


食飽飽就去玩啦!  呢副唔駛數銀紙既大富翁好方便啊


小明唔知鼠左去邊?!


Sandy 超級可愛!  我問佢我可唔可以抱下你?  佢點頭, 跟住話:「我好重架!」


飯後活動~  個廳大到可以打波真係一絕 :D


玩到唔捨得走!  未出門口小慈已經問幾時可以再黎呢度玩?


咁多祝福俾我既好姊妹 ^^


新年蒙福!


返到屋企, 我 D 水仙花終於都開喇~~


下次一定要正月前一個月買定黎浸, 咁就唔駛初五先開啦!



沒有留言:

張貼留言