2018年2月2日 星期五

健康檢查

尋日跑得咁辛苦, 今日係陸運會後假期, 但健康院就最喜歡趁學校假期要你黎檢查, 我又唔醒目, 應該一早申請連同小明都一齊今日檢查, 唔駛我一月走一轉二月又走一轉 @.@


健康院人頭湧湧, 攪笑地全部都係小明既同班同學, 反而今日檢查既小慈一個同學都見唔到


共同嗜好, 有機打就等幾耐都得


今日檢查既流程


姑娘話每年高 5 cm 有增磅健康就正常!  小明屬於中細碼, 小慈就係細碼 @.@


兩個都要填問卷, 有成 88 題真係填到手都軟, 問埋你大約有多經常食煙、飲酒、吸毒、賭錢 (唔係問你有冇, 係有多經常), 仲有冇試圖自殺同計劃自殺, 喜歡自己做男仔/女仔 @.@  呢 D 題目真係好特別, 好好奇如果填有, 唔鍾意自己係男/女, 會點呢?  可能轉介睇心理醫生??  我最好奇係第 37-39 & 43 題, 小慈小明兩個既答案係一樣咁正面既 :D


小慈有少少近視啊!!!  排期驗眼要暑假先有位, 真係好誇張 @.@  即刻又約理大驗眼, 兩隻眼都有 75 度, 屬於輕微, 暫時不用配戴眼鏡, 不過要半年後再 check


難得放假, 健康檢查完梗係去玩啦!  近近地揀去宜家傢俬, 偶遇 Lego 展


狗年, 周圍都係狗狗



小慈小明學識左打麻雀特別興奮


屬狗的小慈今年 12 歲了, 捨不得她長大


小明帶左隻公仔出街, 係都要佢上鏡


有篇作文叫 My First Year 要小慈寫自己, 佢話佢第一次去宜家傢俬就成為左佢既 favorite place to go :)


兩個扮開餐


Bedtime story...... 我俾小明笑瓜我了 :DDDDDDDDD


咁鍾意宜家, 就係呢個部份


好難解釋, 但我同小慈小明都覺得呢隻野好似爸爸, 哈哈哈哈哈 :DDD


因為兩個尋日陸運會都攞左獎牌, 於是我俾佢地自選一份 $100 以內既禮物, D 公仔又平又靚質地又好, 仲好多都做緊大特價添, 簡直愛不釋手



左揀右揀, 終於揀左呢 D!  小慈隻 beagle $79.9, 小明兩隻大笨象最抵, 原價 $179.9, 而家 $39.9, 仲夠錢買多隻 $19.9 既雪橇犬, 至抵精明眼 ^^


可以自助收費仲好玩, 不過我要睇到好實, 佢地成日入左 double items


好玩好玩!  預祝大家狗年大吉 ^^


沒有留言:

張貼留言