2018年3月22日 星期四

My Happy Happy Birthday

唔知點解, 老細呢兩年鍾意在我生日前後開大會, 超忙碌, 唔 OT 都偷笑, 提你都唔好提放假添呀!  仲要我今年生日撞岩小慈小六畢業宿營, 3日2夜唔返屋企.....  但我個女真係超錫我, 入 camp 前神神秘秘叫我入房, 原來提早送生日咭 :DDD  張自制生日咭超靚呀~~~~


入 camp 每人每日只可以打 2 分鐘電話, 小慈今朝 6:45 am 就走去排隊, 為的是打電話親口同我講聲, 媽媽, 生日快樂!!  開心到我係巴士傻笑啦!  小慈, 媽媽 love you!


弟弟都好錫我架, 小慈家姐唔係屋企小明弟弟更加黐身, 一早換完校服就送禮, 今年寫咭內容充實左, 連長年累月都識, 叻仔!


弟弟畫我地一家四口既樣真係好得意 :DDDD


本來諗住等埋小慈先慶祝, 但老公話正日點都要食餐飯, 仲出去食暴肥添, 好, 食左先減 ^^


酒店送蛋糕, key 番小慈個樣上去先 ^^


我今年好開心, 朋友死黨們非常非常錫我, 透過面書、電話、message、WhatsApp 、兜口兜面 、請食生日飯、食步飛、食糖水、食生日蛋噠... 對我送上滿滿的祝福!  霖爆了!!



我祝願大家都身體健康, 開開心心, 活在天父的愛裡 ^^



多謝我既死黨 Love you Girls!


我班媽媽 friend 神神秘秘請我食糖水.... 錫晒你地 :)


同事仔見我生日要返工, 下午茶時段突然買個生日蛋「噠」俾我, 仲要插埋 Happy Birthday 牌, 即刻令我百忙之中笑左出黎!  So sweet~~~



多謝大家, 多謝天父  ^8^

沒有留言:

張貼留言