2017年12月24日 星期日

齊賀聖誕之 福滿龍城嘉年華

2017 年教會既目標係「傳 . 基督福音   證 . 生命之道」要走入人群, 服務社區, 於是一改以往平安夜舉行晚會既慣例, 決定今年平安夜咁岩又係星期日, 出動全教會去到亞皆老街運動場, 為九龍城既街坊預備一連串精彩既聖誕活動 ^^

星期日祟拜, 有弟兄姐妹要專登返早堂跟住即刻運送物資去亞皆老街運動場, 我要做招待, 秋要負責控制室要午堂祟拜後先可以去運動場幫手


 小慈小明身為小詩班, 為街坊獻唱聖誕歌報佳音


早兩日仲係得 10 度, 今日藍天白雲有太陽天氣超好, 天父好愛我地呀!


醒醒目目, 戴晒聖誕帽非常有節目氣氛既初級詩班準備出場了


好多現場觀眾


聯同細細粒既兒童詩班, 教會小朋友眾多


烈日當空, 個個變晒矇豬眼


每個團契負責一個攤位遊戲, 我地提摩太團同大家碌齡


跌跌碰碰保齡球開檔喇~~


遠眺我地既福滿龍城嘉年華, 3:00 pm 正式開始應該會人頭湧湧


小明去幫襯其他弟兄姐妹攤位, 刺探軍情  :D


小明話呢檔搖控車都好好玩, 不過最正都係我地自己檔保齡球, 節奏快, 唔駛點排隊


小慈好乖幫手睇檔, 冇出去玩


呢兩位食住看檔的弟兄


由天光到天黑, 我地所有攤位都好受歡迎, 有得玩又有禮物, 大人細佬都玩得好開心


自己讚自己, 小慈真係越大越靚女 ^^


值得紀念既時刻, 影番幅相先~


製成書籤 :)


籌辦得非常成功啊!




沒有留言:

張貼留言