2017年12月8日 星期五

彼思動畫30年 家+友.加油!

我好鍾意睇卡通片, 拍拖既時候, 秋秋都會陪我睇卡通片 :D  有左小慈小明, 更加名正言順咁去睇卡通片 ^^  迪士尼更加係我地既至愛, 差不多所有迪士尼動畫我地都睇晒, 仲係睇到識背個隻, 所以當迪士尼既御用畫室彼思動畫重臨香江, 仲要係文化博物館, 咁近點可以唔去睇下!


超能先生 10 年後終於拍續集, 超期待呀!!


好得意


幾時都係鍾意毛公仔既兩姐弟係呢個範圍逗留左好耐, 好想買但又知道自己已經太多公仔所以兩個都冇出聲 ^^


我地參加導賞團, 要帶耳筒聽講解


PIXAR 的歷史




 好多樹脂鑄模, 勞蘇摸緊小慈個頭, 好好笑 ^^


呢隻味王好逼真呀!


我地個導賞員並非太專業, 好多時都要睇住稿讀, 又講錯晒 D 主角同卡通片, 聽到小慈小明耳都側埋, 好快離隊  :p



我其實好鍾意梅莉達公主同佢媽媽艾琳諾皇后既感情變化


小慈小明就鍾意 Wall E 隻曱甴朋友


好多字, 有心機其實可以睇足一日



同場加映香港漫畫師


老夫子同麥兜街知巷聞



搵公仔影下相先



當年小慈 5 歲, 弟弟 2 歲半, 巴斯何其高大


今次巴斯縮左水?!  小慈個趣怪樣笑死我 :DDDD


You have saved our lives we are eternally grateful!


仲有呢班腦朋友


好戲的小慈


玩得唔好徙!  順路去埋兒童探知館





香港玩具展館暫時關閉俾彼思電影播放, 小慈小明有 D 失望冇得玩大型鬥獸棋, 我地唯有去 tea 下啦!


今次展覽冇上一次咁多卡通片分享, 比較靜態單一冇咩驚喜, 不過都可以睇下既


你地都係 家 (家人) + 友 (朋友) 啊~~


沒有留言:

張貼留言