2016年9月13日 星期二

無牙仔

2016年 8月24日, 7 歲 9 個月差一日既小明經典地在新加坡甩門牙!  事隔唔夠一個月, 右邊既門牙都甩埋喇~~

事情既經過仲幾攪笑添 :D  話說, 小明未甩牙之先, 所有牙已經自動疏罅, 識得開位俾大板牙出黎咁 (人體真係好奧妙架)  因為小明一直以來成棚牙都好整齊, 所以佢一疏罅就好覺眼!  甩左一隻, 第二隻門牙其實都已經好鬆, 但經驗之談係門牙一甩必定好痛同埋流好多血, 所以爸爸一直唔敢輕舉妄動, 真係隻門牙 90 度鞠躬好鬆好鬆先會處理!

今日放學返黎, 我見到弟弟隻門牙跌得低過之前, 於是叫佢去俾爸爸睇下, 點知爸爸望完話「真係好鬆喎」跟手就卜一聲同佢拔左隻牙, 弟弟「丫~  好痛呀....」隻牙就甩左!!  笑死我喇  :D


後記:
在學校訂飯隔日就會派生果,小明今日攞左個蘋果返黎
我問:「個蘋果發生咩事?」
小明嘆氣:「我好想食,不過我真係咬唔到⋯⋯」
冇左兩隻門牙既佢好慘,我真係笑左好耐  :D


而家弟弟一擘大口就有個 M 字洞, 我真係覺得好可愛好可愛, 好似又變番 BB 咁~  好快新牙仔就出世, 痛苦會過去, 加油呀!

沒有留言:

張貼留言