2016年9月25日 星期日

2016 主日學結業禮

又一年喇~  今朝要合班, 小慈小明非常主動幫手做招待派程序表


早晨!  歡迎你呀!


結業典禮程序


最開心既頒獎時刻~
啟二班既小明今年又考第二, 我叫佢做「千年老二」


初一班既小慈今年又考第一, 弟弟羨慕到不得了!


考第幾爸爸媽媽都開心, 最緊要你地喜愛神的話語


舊年 miss 左幾堂帶小慈小明出去比賽唔夠 80% 出席率, 嘻~  今年連我都有勤到獎了!  對於爸爸媽媽得獎, 小慈極度興奮大叫, 仲衝出黎幫我地影相添  :)


多謝牧師既鼓勵, 我地係勤到既家庭!  聖經係幾時都讀唔夠既!


多謝導師惠清姨姨


多謝連姑娘既教導 ^^


主日學校, 主日學校, 是我們快樂大家庭!  敬愛天父, 同胞相親, 快樂團契得新生命!  學習聖經, 讚美不停, 聖徒愛主教會復興, 我主命令樂意遵行, 一生一世榮耀主名!!

沒有留言:

張貼留言