2016年9月1日 星期四

開學了

小慈話:「點解暑假過得咁快架?!!」咪係, 我個心仲係飄左去新加坡未返 ^^  暑假尾幾經辛苦先攞到假去旅行, 公司黎左個新老闆 and 工作性質轉變左, 家陣事務繁多又困身, 再冇得攞假陪佢地開學了.....

不過小慈小明已經長大, 一個升五年級, 一個升三年級, ok 既, 雖然冇得一齊去到學校, 至少一齊出門口啦!


小慈五年級既學習目標!  顏色油得好靚呀 ^^


爸爸、媽媽、班主任龔老師都為你打氣, 支持你架!


小明今年訂下既學習目標!  要堅持住啊~


呢張係弟弟既支持鼓勵卡, 佢邀請小慈家姐、我同埋班主任寫, 小明今年既班主任係一位男老師, 叫 何 sir, 希望男人教男仔更能明白男孩子既性格啦~


開學禮上介紹各班班主任


學校今年係相入面加埋名, 實在對我地呢 D 一頭霧水既家長太好了~~  感動


放學返黎就急不及待展示俾我睇佢地係學校升左 Le  :D


小慈四年級下學期參加左關懷大使計劃, 想當年佢自己一年級既時候, 每個小息都有大姐姐大哥哥入班房照顧佢地, 而家小慈長大左, 有能力、有愛心, 都好應該去照顧番一年級學弟學妹!  關懷大使開學整個星期都要早返到學校幫手, 小慈話:「而家 D 一年級生好堅強, 冇人喊, 有 D 仲好大膽會主動拖住我, 有 D 社交能力又好好, 好快識到朋友不停傾偈.....」 >v<


小慈亦非常開心老師揀佢做領袖生!  三年級下學期既時候老師招聘人才, 點知小慈竟然推左 @.@  我可惜呀..... 點解唔試下呀..... 失左大好機會呀.... 碎碎念左佢好耐!  終於, 到四年級下學期, 小慈自己走去寫自薦信, 老師亦真係揀選左佢, yeah!!

領袖生唔係講玩, 要入營訓練又要留校訓練, 老師派左本筆記簿仔, 要寫低領袖生口號、領袖生精神等.... 我好欣賞領袖生精神入面其中一項「不怕蝕底」以後逢隔日既所有小息、午息都要當值, 仲要攞住盒飯去守班房!  好笑既係, 小慈負責看守既, 正正就係弟弟個班, 以後午膳就可以對住弟弟食飯啦  :D


兩條彩帶, 多麼神氣!


小明今年都自薦做搬簿生, 話將課室既簿搬去教員室, 又係教員室一見簿就搬上課室, 一日要來回幾次搬住重野行樓梯叫做做 gym 喎!  仲話自己遲 D 大脾會有肌肉, 笑死我喇   ^v^


守則之一「不用爭奪」  @.@  小明話其他搬簿生不負責任, 小息全部走晒去操場玩得番佢一個人搬野, 照咁睇, 應該冇人同佢爭奪啦~


媽媽 so proud of you two!!


為你地感恩有服侍他人既愛心同埋機會, 努力加油, 要盡責啊!!  叻叻 ^^

沒有留言:

張貼留言