2016年9月25日 星期日

保齡球

真係真係好耐冇打過保齡球喇!  對上一次小慈得 6 個月大, 我地爆炸 B 會首次聚會去其中一個媽媽屋企既會所, BB 有 BB 爬爬爬, 我甩身走去碌左幾球 :D  而家小慈都已經就黎 10 歲半了!

好開心今次提摩太團 outing 決定去打保齡球, 真係咩感覺都返番黎呀!  青春, 真可愛青春~~  呢度就係我地既目的地 -- 何文田


我地 book 左兩條齡, 一條有圍欄提防落坑, 小朋友點碌都會中幾支, 自信心大好多啦 ^^


小明第一次玩保齡球, 用最輕既 6 磅波


成個波 fing 出去拋物線 BOM 一聲落地, 心都離埋幾驚條齡凹左  >o<


秋同 Keynes 今朝崇拜要做招待, 阮生係傳道人, 所以三位團友恤衫西褲咁去打保齡, 幾似以前放學一 meet 個校章就去機舖打機既情景  :D


夜晚一齊食飯, 三位「機」民


黑布街附近實在有太多好味既甜品店, 唔試對唔住自己


三位家姐


小慈最鍾意食雲尼拿雪糕同埋焦糖系列既產品, 所以一見到焦糖拖肥特飲即刻叫左一杯


我試黑糖薑汁梳乎里, 好好味 :)


提摩太團大合照, 今日好開心呀!!


沒有留言:

張貼留言