2016年9月17日 星期六

鳳德豐盛嘉年華

鳳德社區中心豐盛嘉年華崇拜, 由我地教會各個團契互相分擔, 今個星期輪到提摩太團負責, 我地籌備已經有一段時間, 我負責兒童崇拜領詩, 有的負責遊戲、故事、大人崇拜等, 秋秋又幫我整好左個 PowerPoint, 萬事俱備, 點知尋晚頭重重今朝我竟然失聲了 @.@

點算呀??  要唱歌時先黎失聲, 我不依~~ 嗚嗚~~  就係呢個時候, 小慈竟然話幫我手, 寧願缺席一堂游水堂都幫我做代唱呀!!  好乖好乖 ^^


弟弟就話幫我按 PowerPoint, 兩個都好乖, 媽媽好感動啊~~~~


兒童崇拜流程表


今日揀唱兩首歌 - 天陰天晴天下雨 & 小寶貝, 兩首歌都係小慈小明幼稚園時教我唱既, 好好聽, 係我好鍾意既詩歌, 不過鳳德既小朋友年紀有大有細, 要15 分鐘之內學識呢兩首比較多歌詞既歌都有 D 困難, 好啦, 下次揀首容易 D 啦~


阮太故事時間, 主題「溫柔」, 小朋友好投入聽仲有俾反應


Keynes 叔叔 & Gienna 姨姨遊戲時間, 小明積極參與


小慈發揮領袖生 & 關懷大使精神, 主動幫手維持小朋友秩序


合班時間, 我地成個提摩太團幫手派茶點


好高興認識你地呀, 鳳德既小朋友 ^^


太乖, 獎小慈小明食火車壽司


開心到電我  :D


抵錫  ^8^

沒有留言:

張貼留言