2016年8月23日 星期二

新加坡一家人自由行之環球片場 USS

今日既行程係去環球片場玩喇, yeah!!  一早起身執拾細軟, check out 酒店再寄存行李, 忙碌完就行過去片場等開門 ^^


實在係太早, 但坐低食早餐又唔係好夠時間, 唯有周圍行下影相


七彩既魚尾獅都要影下


真係好開心, 弟弟長高左好多, 身高超過 120 cm 除左兩條超勁過山車 Human & Cylon 差少少未玩到之外, 全部都得喇!!


我地呢兩日都係等人開門, 早起的鳥兒有蟲吃 :)


有策略地逆流而上, 當大家塞住係門口排 Transformers 之際, 我地梗係去玩 小朋友野先!  See?!  冇人呀 ^^


噴火龍過山車完全唔駛排隊


落車又爬番上黎, 連玩兩次


Ancient Egypt 古埃及, 小慈問呢幾個狗臉人點解要頂住 D 石?  我都要上網搵答案先知, 狗臉人係「犬面人身」木乃伊, 被古埃及人奉為神靈, 是一種護身符, 他們相信動物木乃伊有助於神靈保護古埃及人


法老與皇后, 法老在聖經出現過, 最家傳戶曉就係摩西帶領以色列人出埃及入迦南美地既故事.  法老是古埃及君主的尊稱, 是國家政權的最高代表, 掌握軍、政、神權, 他自稱是太陽神阿蒙之子, 是神在地上的代理人和化身


Mummy!  我地決定入去玩盜墓迷城


入場時, 門口個姐姐問弟弟知唔知係玩過山車?  弟弟好肯定咁答佢要玩!  真係好刺激, 快過 space mountain 好多好多!  第一次真係好驚, 漆黑既環境唔知架車向前定向後, 小慈玩到爆喊嚎哭 @.@  後來克服恐懼, 我地全家玩左 4 次  :D


試新野!  咩都唔駛排隊既感覺真好 ^^


考古學家就係坐呢 D 車仔去搵寶藏


都真係有得控制軚盤, 不過架車實在移動得太慢.....


依~~~~  頭先 Mummy 個 D 核突甲蟲呀!!!  即刻成身痕  >.<


玩完一輪去 Jurassic Park 竟然未開 @.@  都好, 呢個位未試過冇人


弟弟指定要黎呢度, 專登著埋恐龍衫襯番個環境 ^^


好戲之人


偶遇三角龍 BB, 真係識郁架!  頭仔仲依偎住小慈, 瞇眼 so sweet~


開喇~~  第一時間玩腳 fing fing 過山車, 不過玩完 Mummy 之後所有遊戲都顯得超簡單  >v<


天氣熱, 恐龍要飲水


呢個激流排得超耐, 不過心情好冇相干


如願以償 -- 玩完濕晒 ^^


連早餐都未食既我地決定黎個 brunch 先


小慈要求睇 Water World 話表演精彩一定要睇, 非常好記性


劇情同場景都唔同左少少呀


爆左架飛機出黎位置就係我地前面好似想撞埋黎咁, 好刺激真係好精彩


我好鍾意睇史力加 4D show


I like to move it move it 船仔點都要坐一次


獅子王  阿力~~~~~~


因為咩都唔駛排隊, 好多野想玩已經玩左仲要玩左幾次, 得閒到去行 shop



笨蛋 wa ka ka ka ka


哈哈鏡中的你我他


好想買野, 但竟然買唔落手, 香港實在咩都有


去探史提芬史匹堡


新片上影 ^^



拍攝現場, 真係好精彩


見到綿花糖雙眼發晒光


為左食綿花糖唔駛買玩具喎, 咁抵請你地食啦!


係時候玩 Transformers!!


逆流而上既好處, Transformers waiting time 10 分鐘!  好令人感動


極度黐身既小朋友


暢通無阻直接上車


好玩!  我地又玩左兩次  :D


呢個機械人就係我地架車仔


4:30 pm 已經玩晒我地想玩既遊戲, 走得!


搭的士出去, 兩位小朋友即刻瞓著


到喇~~  我地出去食 tea 呀 ^^


黃亞細肉骨茶, 老字號, 非常出名, 好多名人都有幫襯過


好吸引呀~~~


因為我唔食內臟, 淨係叫左碟豬手、豆腐、油炸鬼


好好味呀!  小慈小明食晒成碗飯仲話要添, 肉骨茶好辣流眼淚都要飲, 真係好正呀!  最開心就係會主動幫你添湯, 岩晒我呢 D 湯怪呀


漫步新加坡街頭


返酒店取行李, 我地包車由 Sentosa 去新山, 小慈小明把握機會砌 Lego


小明話佢砌左架飛機


沒有留言:

張貼留言