2016年8月24日 星期三

馬來西亞一家人自由行之 Lego Theme Park

包早餐實在太開心, 不過感覺上餐廳細左同埋食物種類少左... anyway 志不在食, 填飽個肚就去玩了!!

尋晚落大雨今朝涼涼地, 都係決定玩左 Theme park 先


訂 2 days combo 今次好抵, 買一日入場券第二日免費 MYR $810, 仲可以提早 9:30 am 入場, 所以暫時周圍附近都好少人呀!


不過 D 遊戲未配合到提前開放時間, 職員全部都話 under maintenance, 我地懷疑尋晚咁大雨佢地要抹番乾晒 D 野, 所以早半個鐘入場都冇咩用, 爸爸就話早半個鐘俾時間我地行入樂園最遠既位置都好呀


呢個遊戲開左, 可能因為室內 D 野唔駛抹   ^v^


類似巴斯光年射鎗, 你睇爸爸個樣幾趣緻, 我個樣幾吽


依?  新野喎!  上次黎呢個遊戲未開放, 遠睇已經覺得幾激


坐船仔, D Lego 人變晒骷髏骨頭, 好得人驚架!  危險呀!  回頭是岸呀!


衝落黎, 濕晒 @.@  橫掂都濕, 弟弟話玩多一次, 好啦!  再衝落黎梗係再濕 D啦, 真係連低褲都濕埋, 弟弟又話好玩再玩多次, 爸爸又陪佢癲, 好啦.... 真係 so crazy!!  終於連波鞋都吱吱聲, 實在太瘋狂, 全家要即刻返酒店換衫, 好在夠近 .....


好!  重新出發~  偶遇廚師


開始見到太陽冇今朝咁凍喇


車仔都有得玩了, 冇人, 揸左兩次, 弟弟手車有進步


去到邊都可以砌 Lego


平時要排好耐既電船仔, 今日 10 分鐘就有得玩


弟弟樣衰衰, 因為佢話要專心揸船, 一影相就會撞船喎


自豪的小明高度殺晒, 成個 park 都玩得 ^^


新野!  有 Star War 睇!  笑得咁開心學人猴子偷桃, 鬼祟得逞的小明


3PO and R2D2


將星戰咁多集既場景砌晒出黎, 好犀利呀!


白兵


影張相先, 爸爸話今日唔駛玩晒所有遊戲喎


A wolf


好好笑呀呢張相 ^^


我地去探大龍同小龍過山車了


放馬過來


有機打


好, 今日玩住咁多先, 聽日行程繼續, 爸爸好怕今日玩晒聽日唔知點捱到 6:00 pm :D  我地出去食 lunch, 每次黎都係食呢一間雞飯, 今次終於記得影低佢個招牌


好豪, 我地叫左個 4 人餐, 紅色既炸雞最好味


轉戰 Water Park~~~

沒有留言:

張貼留言