2016年8月24日 星期三

馬來西亞一家人自由行之 Legoland Water Park

出太陽, 最適合玩水!  3:30 pm, 我地約埋岩岩落機既冬晴一家一齊玩呀!


呢個招牌一定要影啦


我地兩公婆都 sweet sweet 下先 ^^


呢條急流小朋友竟然玩到唔捨得走, 小慈話呢度 D 水最暖


最辛苦係要抬水泡, 但呢條滑梯最好玩


雙人水泡, 我地差 D 係個旋渦度卡住, 仲以為自己負磅太重, 後來先知連弟弟都有咁既問題, 佢話要爬番去個洞口先可以繼續滑落去, 咁就係設計問題啦


小慈小明 enjoy 單人


仲有 4 條高速滑梯, 藍色個條又係會卡住, 要拉直件泳衣先可以滑到, 我估係唔夠水流


呢條滑梯唔駛自己抬水泡不知幾爽, 但成班小朋友竟然話水流慢好悶喎


唯有我地大人自己玩


玩到樂園 6:00pm 關門, 都要走因為 D 水開始好凍!  夜晚去 Bricks 食 buffet


食物總類比早餐多 D, 不過係冇魚生長腳蟹生蠔食既


最好味既係戶外 BBQ, 有燒魚蝦蟹, 正!


竟然有個 corner 全部都係糖  @.@


未開餐前免費填顏色


游完水特別肚餓!  小明一如既往先食白飯, 小慈就一定會食晒菜類、肉類、五穀類, 仲話呢度 D 老鼠芝士好好味!


呢位小朋友食食下飯甩左隻門牙!!  笈笈可危左咁耐, 終於係新加坡甩左, 難忘~~


Legoland Hotel 最大好處係小朋友食飽可以出去大堂玩住等, 大人繼續慢慢食 ^^


熱爆既精靈球


沒有留言:

張貼留言