2016年8月25日 星期四

馬來西亞一家人自由行之 2 Days Combo

2 Days Combo 既好處就係兩日內可以無限次進出 Legoland Theme Park and Water Park, 俾晒機會我地玩玩下出去食飯, 玩玩下又返酒店沖涼, 鍾意玩完 Theme Park 再玩 Water Park 又得, 全日玩水亦得 ^^

快樂既時間真係過得好快, 今日係我地行程既最後一日喇~~  食完早餐就 check out, 寄存行李後就再入樂園玩, 唔夠時間咋, 如果唔係我好想玩多次 Water Park 先走架, 今日藍天白雲好天到不得了!

要感謝天父先, 今朝發生左件滴汗既事件, 我地去到門口先發現唔見左 tickets!  雖然已經 check out 都返酒店房搵, 可能係 water park 度唔見左?! 又醒唔起....  唔理咁多, 即刻去櫃枱求救, 好在係經酒店買飛佢地有我 record 可以出番晒 4 張 tickets, 好感動呀~~~


失而復得更可貴, 我地決定玩晒所有未玩過既遊戲, 不過係 hea 住咁玩 ^^


嘩~  呢度好多人!  星光熠熠耀 Lego


音樂噴泉, 行過真係會有音樂


Observation Tower 好呀!  未玩過順便入去嘆冷氣  :)


爽爆


見到 Water Park, 招牌下面個幾條滑水飛毯好好玩架, 回味中~


呢套聲稱係 4D 既 movie 同環球片場實在相差太遠, 除左有大風效果之外張椅唔識郁真係唔夠好玩


Ninjagq, 型!  今次酒店玩具都係送忍者公仔


弟弟話好耐冇玩青蛙跳, 後面既藍天白雲真係好正


食飽飽冬晴話要做下運動, 佢負責拉小慈上去


弟弟太細要大人陪, 爸爸被逼陪玩扁晒嘴


冬晴話要再玩多次, 爸爸拉完一次手軟棄權, 好在弟弟冇堅持, 玩住 Lego 等佢地都開心


有新發現!  呢度竟然可以砌細 lego, 平時遊戲旁邊既枱全部大粒黎架


小明砌左佢既 dream car


發覺坦克車太笨重, 再發明超長車, 攞去賽道試下個效果先


衝線~~~  都好快喎!


小慈搵爸爸一齊研究, 弟弟又改裝設計


4 個一齊比賽


起高樓大廈, 個底盆會搖搖下模擬地震以測試你層樓穩唔穩陣


一齊玩大龍過山車, 小明話坐車頭原來冇咁刺激, 龍尾快好多


大型公園遊戲設施, 真係估唔到呢 4 位小朋友決定係度玩捉依因  @.@


捉到成頭汗, 呢間 shop 飄來陣陣冷氣, 唔理咁多入左去先講


原來又係自由砌 Lego 呀!  小慈砌左個圍場


小明砌左幾座七彩山, 後面有好多設計可以參考


嘩~  估唔到係咁依砌舊野出黎就有證書同埋禮物


Certified Junior Model Builder ^^


係時候玩刺激既野喇~


 4 個大膽既小朋友 ^^  小慈個樣好得意, 終於玩左 3 次先夠皮


你睇佢地既驚恐表情 ^^  呢架水車係要被人炸先好玩架!


又係要大人陪玩既遊戲, 類似瘋狂咖啡杯


轉到頭暈


肚餓了, 出去食飯, 今次試間泰國野, 小慈想食湯粉, 食食下竟然「卜」一聲, 跟住就同我講甩左隻右上犬齒 @.@  攪咩呀你兩姐弟一人甩一隻牙!!  太混亂竟然冇影到相,  好在當時叫左杯芒果沙冰可以幫小慈止血... 袋住兩隻牙返香港....


再入場就見到阿默, 好鍾意你呀!


已經諗唔到仲想玩咩遊戲, 於是我地就決定唔玩走去 shopping!!  應承左小慈小明會買零件, 等佢地有多 D 款式可以砌唔同既野, 買下買下買左一大盆, 一磅唔知幾錢我地買左 5 舊水, 爸爸好豪啊~~~


爸爸鍾意呢個摩天輪不過巧貴呢


好入戲的小明, 佢近來做左「表情仔」


馬來西亞 Lego 國旗, 今年 59 年國慶


知唔知佢地點解咁既樣?  扮晒可憐等阿媽心軟......


就係想買呢款 Lego 警察套裝, 同我講屋企唔夠賊仔, 又冇爆破工具喎


酒店門前留影


搭的士去 downtown, 接載我地既的士司機睇黎都係 Lego Fans


Bye Bye Legoland Hotel~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言