2016年8月22日 星期一

新加坡一家人自由行之 River Safari & Night Safari

動物園 8:30 am 開門到而家 4:00 pm, 我地好成功地行晒成個 zoo 睇晒所有動物仲要玩埋水, 真係超勁, 係時候過場去隔離 River Safari 玩喇~


新加坡 51 歲生日, 海狸做左吉祥物


River Safari 主角 -- 海牛, 屬草食哺乳類動物, 最鍾意食海草, 有水中除草機既美譽


好大隻呀


水獺 (Otter) 同海狸有 D 似樣好容易攪錯, 總之叫佢地做賴亞文就一定岩 ^^


小慈好鍾意佢 D 毛, 買左一隻


時間無多, 個 park 6:00 pm 關門, 我地第一時間衝去搭船


呢度好靚好廣闊, 隻船都好大


最鍾意唔駛行又有得參觀


河風吹得人好舒服, 爸爸開船冇耐已經瞓左


繞湖一周見到大笨象長頸鹿斑馬犀牛.... 其實就係 Singapore zoo 個 D, 之不過係前門睇同後門睇既分別, 哈


船河有 D 悶, 好在上船有刺激, 可以摸 green iguana !!  好吉呀!  同摸蛇既感覺又唔好同, 好特別呢~


仲有真塘鵝陪大家影相, 成個小慈咁高真係估唔到, 咁大隻仲飛得起


嘻嘻.... 原來我攪錯左, 以為 River Safari 得一款船坐, 悶得咁緊要都要收 $5 一個大人錢差 D 想鬧人.... 點知, 要收錢既係坐 Amazon River Quest 先真, 坐住佢繞 park 一周睇晒所有動物 :P


衝落去喇!!  咁先值回票價 ^^


見到美洲豹 jaguar、spider monkey、man wolf、食蟻獸、capybara 小明叫佢大老鼠、熊人, 仲有大量雀仔, 好好睇呀!


郁緊好難影相, 最省鏡呢兩張  >v<



river quest 真係好好玩, 小明好想即刻玩多次可惜唔夠時間啦, 我地仲有好多野未參觀!  本來諗住佢似海洋公園熱帶雨林區所以唔投放太多時間


呢度真係好靚好舒服呀~~


著晒熊貓衫梗係有玄機啦 ^^


我地去探新加坡國寶熊貓嘉嘉 & 凱凱


剛出世既 BB 熊貓同媽媽完全唔似樣


Photo taken by 小慈


熊貓的成長


嘉嘉同弟弟一樣大, 不過佢係一個好怕羞既女仔, 成日呢埋, 同弟弟個性完全相反  >v<


凱凱係度, 不過佢頭撞樹瞓左.....


呢張小熊貓超級 good take!!!!  佢係我頭頂經過仲望鏡頭, 超級開心 ^^


好多熊貓 ^^


勁得意呀!


River Safari 6:00 pm 關門, 我地沿路行番出去大門口竟然仲可以參觀, 賺左


crane is walking


仲可以玩觸摸池


好大隻鱷魚龜, 有保護色, 見到嗎?


實在太高興, 我地 6:00 pm 在熊貓館走, 慢慢行又參觀下 6:45 先正式離開 River Safari, Night Safari 7:15 開門, 岩岩好!  有少少時間, 晏晝食炸雞又食得太飽, 而家食杯雪糕嘆下先


行幾步就到一個新景點, 爽呀!


但估都估唔到 Night Safari 今晚超級多人!!  淨係排呢架車仔都排左成個鐘 @.@


周圍太黑, 相機咩都影唔到反而用手機得喎, 真攪笑!  Tram 勝在唔駛自己行, 動物總類梗係冇 Singapore zoo 咁多啦, 只係見到好多唔同種類既鹿, 同架車好近


已經太攰, 扁平足既爸爸唔肯再周圍行, 我地唯有食晚飯, 睇埋呢個 night show 啦


7:30 pm 開始每個鐘都有一場 show, 9:30 pm 都仲人頭湧湧, 可想而知今晚真係反常地多人


表演開始了


展示不同動物, 好似海洋公園既天上王者


大蛇出沒注意


最好笑就係小爪水獺識分類回收, 將鋁罐放入 recycling bin


弟弟好鍾意呢隻貓頭鷹, 個頭可以 270 度轉架


排的士返酒店, 我話唔知我地會唔會有機會坐靚的士呢?  真係有呀!!  好奇妙, 坐到 Benz Taxi, 非常舒服 :)


雖然好攰好攰, 對腳痛到成日想抽筋咁, 個背包又重過石頭好幾次都想掉左佢!!  不過今日真係好開心好滿足, D 動物真係好可愛好可愛, 天父造物, 各按其時成為美好, 天父真係好犀利呀!!

沒有留言:

張貼留言