2016年8月21日 星期日

新加坡一家人自由行 Skyline Luge

一切由廉航開始~~  估唔到暑假都會有平機票, BUT 秋秋係一個對旅行有要求既人, 大陸台灣唔想去, 日本有幅射唔去得, 韓國留番落雪先去, 暑假時澳洲係冬天又唔好玩..... 左揀右揀, 最終都係去已經玩過 2 次既新加坡, 貪佢乾淨又安全, 以我地第一次自由行黎計, 都係去自己熟悉既地方好 D!  真係好平, 一家人連稅連行李來回機票都唔駛 $3000 ^^

我係一個路盲、地圖痴 and 睇一大篇英文會心跳冒汗呼吸急速既人, 於是, book 機票、book 酒店、book 車、聯絡、計劃行程..... 等等既重任, 就交晒俾我最愛既老公全權負責啦!!

廉航好平, 但要付出代價!  7:00 am 飛機, 我地打算凌晨 3:00 起身, 4:00 飛的去機場, 5:00 check in 後食埋早餐就上機瞓覺, 點知, 2:30 鬧鐘都未響, 我就俾窗外怪異既風聲嘈醒, 跟住行雷閃電傾盆大雨天文台仲出埋黃色暴雨警告添!  嘈醒埋小慈, 傻妹非常擔心上唔到飛機, 於是我地即刻祈禱, 不看環境不看自己不看人, 只仰望主耶穌得應許麻, 我地成個暑假都為左呢敝旅程祈禱, 天父一定保守看顧我地既, 對天父有信心!  真係好奇妙, 我成日都覺得天父係特別錫小朋友既, 出門口既時候, 縱然不停閃電又聽到隆隆雷聲, 但冇落雨連遮都唔駛開, 計都冇咁準一上的士就落大雨落車又冇雨, 我地滴水不沾安全到達機場!!!!  多謝天父 ^8^


非常順利 check in、入閘、食早餐, 他他條條等上機, 身後呢架就係我地既廉航 Scoot 飛機


飛機上面有 wi-fi???!!!  係, 不過要錢, 我地都係瞓一陣叉番電罷啦


準備充足, 帶晒公仔枕頭 iPad 上機


話咁快就到新加坡機場, 好靚呀呢度!


搭的士入 Sentosa 本來打算先放低行理去玩, 點知酒店非常好 11:00 am 已經可以 check in 仲即時俾埋房我地, 又送小禮物俾小朋友, 好開心


間房超正, 有碌架床又有梳化床


樓底好高, 小慈揀左瞓上格床對腳伸到直先掂到天花板


呢張係我同秋秋既主人床, 床褥枕頭超舒服, 今晚有覺好瞓, 正!


太肚餓, 酒店 lobby 餐廳有海南雞飯食, 不過份量好細


Lobby 有 LEGO Shop 可以消磨時間


食飽飽就出去玩喇!  住得 Sentosa 就係貪佢夠方便周圍多野玩, 我最鍾意可以行得到去既景點, 小慈小明身後面就係我地間酒店 ^^



開心得很既兩姐弟


扮得好似呀, 笑死我了!


呢條魚尾獅塔可以上去參觀, 係個口度睇風景, 我地既目的地當然不是塔啦!


竟然有人弄蛇, 逼小慈小明試下, 依嘩怪叫話條蛇勁超重, 又驚青, 不過事後話估唔到蛇原來係咁滑同硬


Da La~~~  我地到目的地喇!



揸車!  揸車!!  Once is never enough, that's why we come back!


今日唔多人, 就算係星期日下午排帽都係幾個字咋


弟弟終於夠高又有能力自己一個揸車, 仲揸到超快, 唔叫住都影唔到佢


Family combo 12 rides 包 12 次吊車


爽呀~~  同埋車仔一齊吊上去, 要冇車先可以 4 個人一齊坐


5 色益多!  非常掛住你呀!  小明話綠色蓋最好味, 小慈鍾意紫色


出去市中心玩下, 我地去 Singapore Flyer..... 個腳底


識英文係有 D 用, 咁都俾佢地見到 fish spa!!!


小慈小明超開心話估唔到新加坡都有 fish spa, 不過爸爸就牙痛咁聲, $30 坡紙 30 分鐘 貴到爆啊.....


周圍行下, Garden by the Bay, hello~~~~~~~~


適逢 4 年一次既奧運, 梗係要影下關於奧運既野啦  :P


查實我地係想食雪糕三文治, 伯伯仲係度呀!


十年如一日都係賣緊 $1.2, 又平又好味


好舒服, 今日唔曬又有風, 散步一流


真既魚尾獅我地黎喇~~


到此一遊一定要影相


好心人幫我地影左張全家幅


太老定, 想食珍寶海鮮又冇 book 枱, 6:30 pm 打算 walk in 已經 full house, 好在佢地不遠處有分店


穿過 clarke quay 呢個大站


呢度好靚呀


Yummy Yummy!  黑胡椒蟹終於食到你喇!!


沖個靚涼~  好難得新加坡酒店有浴缸, 梗係要浸到甩皮為止啦!


to be continue.....

沒有留言:

張貼留言