2015年12月6日 星期日

大舅父

真係好耐冇見, 大舅父係我讀小學 6 年級既時候移左民, 之後我出黎做野賺到錢, 去過一次美國探佢, 事隔咁多年, 我地又再見面喇!!  我同細佬係家族中第一、二粒孫, 萬千寵愛, 個個舅父都好錫我地兩個


小慈小明第一次見大舅公, 係咁話大舅公好好人


大舅父今次返黎竟然係參加小學同學聚會, 40 年同學啊!!  咁都仲 keep 到, 真係勁勁勁


我同舅父食飯, 小慈小明亦都同舅父食飯, 感覺好得意呀 ^^


Happy gathering!  希望再有機會, 我可以帶小慈小明去美國見佢地既阿白、姨婆、舅公s 啦 ^^

沒有留言:

張貼留言