2015年12月4日 星期五

考完試 鬆一鬆 跳一跳

今次既考試係史無前例咁辛苦.... 我指既係佢地呀媽我 v_v  日日要 OT, 之前話左想放假陪太子讀書, 實際上係完全冇機會, 只可以遙遠控制小慈小明溫習, 最後考成點真係睇佢地自己!

今日考完試, 我本來想請一日假同佢地去玩輕鬆下, 到最後只可以放半日返到屋企已經 3:00pm, 都好過冇得放啦!  當我返到屋企見弟弟咁既樣真係笑左出黎, 腳趾叉晒出黎舉目向天, 蹺晒腳成個少爺仔嘆世界咁款   >v<


小慈就開晒檔想我同佢玩.... 實質我攰到 CC 下, 於是我同佢地講, 不如今日留係屋企休息啦, 爸爸又唔舒服, 天氣又唔好..... 小慈小明竟然應承!  好孝順喎!!  我老懷安慰  :)


點知孝順得一個鐘頭就身痕想出街, 爸爸話帶佢地出街都好, 可以俾佢安安靜靜係屋企休息下!  好啦, 我攞假都係想同佢地出去玩既, 出發啦!


竟然叫肚餓!  一杯雪糕兩份分, 冬天食雪糕唔知點解真係特別開心 ^^


諗左好耐去邊度好....  狂跳放電, 仲唔係考完試發洩既最好選擇?!!


Bounce, 無錯, 我地去跳彈床呀!  位於九龍灣 E-Max 交通方便


跳垃圾膠袋?!


男兒當入樽!  不過真係太高, 連框都掂唔到呢  ;p


呢度雖然大過北角既 Ryze, 不過小慈小明話花款冇咁多, 佢地好想跳入海綿


咁都撞到朋友仔!


兩 pair 姐弟一齊玩閃避球


又跳又叫一個鐘, 成身濕晒


完全虛脫


平時唔飲汽水既弟弟都忍唔住要飲番杯順番條氣


周圍都係 Snoopy 呀!


佢倆個愈來愈有演戲細胞


白兵呀!  型!


岩岩 Science 考完 Skull and skeleton 既小慈對呢棚骨特別有感覺


盡慶而返, 呢位小朋友係架車度已經暈左


考完試就輕鬆晒咯!!

沒有留言:

張貼留言