2015年8月1日 星期六

望道號 Logos Hope

舊年「望道號」黎香港時我地錯過左, 聽聞佢今次將結束歷時四年亞洲之旅, 最後一次訪港之後會停台中、馬來西亞, 再將文具送到緬甸孤兒院然後就去非洲、中南美洲及拉丁美洲, 未來十年都唔會再黎香港!  基於上述原因, 我梗係即刻帶小慈小明上船, 見識呢隻環遊世界, 全球最大既圖書船


平時成日見到尖沙咀碼頭有大船停泊, 今日終於有機會登船 ^^


我地上船喇~~


「望道號」由德國的非牟利慈善機構「好書共享」協會 (GBA Ships) 所營運,目的是把知識、幫助和盼望帶到不同的國家


愛弟弟的小慈家姐抱起小明敲響船鐘


坐埋橙色櫈就會有船員播片報導望道號既情況


小明對揸船興趣大 D


船員既寢室


笑  :)


我地去海上書展喇, 星期六真係好多人, 睇書會俾人撞背脊!


因為望道號環遊世界, 船上 5000 本圖書全部以 Units 為單位咁就唔駛成日改價錢, 香港黎計 100 個 Units 就於 $20, 好聰明呀!


望道號已經到訪過 160 個國家和地區


我地報名參加導賞團, 呢位係我地既導遊姐姐 Twinky


我地會參觀廚房、餐廳、休息室、上甲板同埋入船長室, 呢本就係導覽手冊


福音船前前後後總共有 4 隻, 望道號比起我細時參觀個隻「忠僕號」足足大兩倍!!  室內既書展區仲有冷氣, 真係正過以前好多啦!


呢條樓梯, 令我諗起鐵達尼號 Jack 同 Rose 跑來跑去逃命既情節  >.<


我地要參觀限制區域, 一定要有頸繩先入得架


當船航行到每個地方, 船員都會透過實務技能同埋船上既書, 將幫助帶到當地社群, 有時起屋維修, 有時幫手耕田, 有時探醫院孤兒院去服侍有需要既人.....  牆上面呢個水桶就係幫助落後地區過濾食水時用既!  小慈好受感動, 已經話大個都要上船服侍了!  非常好, 要夠 18 歲先得呀!


廚房 -- 每日煮 3 餐加埋上船參觀既訪客, 一日要準備 1500 人既餐點, 麵包都要焗 90 條, 真係大製作  @.@


望道廳 -- 舉行各式對外活動, 亦都係船員進行晨禱會、晚禱會、敬拜聚會同埋主日崇拜既地方


呢度好舒服呀


餐廳 -- 能夠容納全船 400 位船員一同用餐


入面就係船員既寢室, shuuuuuu~~~  唔好阻住佢地休息呀


400 位船員來自 45 個國家, 佢地都係義工, 一起生活、一起工作、一起服侍, 從中彼此學習和互相尊重, 組成一個以基督為首既大家庭


小明發現香港特區旗零舍興奮


望道號總共有 9 層, 我地黎到 Deck 7


甲板呀!!!


你估下呢度門有咩咁特別?


有六分儀就梗係船長室啦!


船長靠地下呢隻窗仔睇水位泊船埋岸


究竟點樣睇架呢?  真係好犀利


嘻嘻~~  扮船長


艦橋 -- 船長的指揮中心


船上面真係一個不一樣的世界


眨眼就參觀左 45 分鐘, 由秘密通道出黎就係「生命旅程展覽區」, 展版講述聖經入面兩個兒子的故事


小兒子敗晒爸爸成副身家之後終於返屋企, 爸爸日思夜想掛住個仔, 離遠見到係佢就即刻跑出去抱住佢, 前事不計, 只要個仔肯返屋企就得.... 真係要做左人地父母, 先會體察到天父爸爸個一份慈愛


準備去 Cafe 時遇見船員, 梗係埋去打聲招呼啦!  佢叫 Jon 係英國人, 負責全隻船既電力供應, 旁邊個副係 engine


Jon 已經係船上工作左 2 年, 去過 16 個國家, 最鍾意香港既山頂靚到不得了咁話 :)  大學畢業之後佢思想自己既前途, 祈禱既時候記念到望道號, 於是就上船服侍, 黎緊仲會做多 2 年!  加油, 加油呀!!


行到又攰又口乾, 媽媽非常偉大咁排隊換取導賞團送既雪糕爆谷, 小朋友就自己玩玩具


船長出沒注意 ^^


小食部食物既價錢都唔算貴


雪糕有冰粒架, 好正!


望道號既宗旨 -- 把知識、幫助和希望帶到人群

知識 -- 呢隻全世界最大既海上圖書館用好平既價錢售賣及捐贈圖書, 鼓勵大家多讀書, 相信知識、教育和基督的價值觀可以為人的生命帶來改變

幫助 -- 不論建築計劃、視力檢查、牙科或醫療服務, 望道號的船員都會透過實際行動讓人們感受上帝的愛

希望 -- 400 位船員生活在一個跨文化基督教社群裡面, 學習互相尊重, 彼此扶持, 實踐上帝的愛, 船員會跟世界各地的人分享自己的生命, 並鼓勵大家尋找人生的意義


能夠有機會參觀呢隻咁有意義既福音船, 我地真係覺得好難得同埋開心呀!

沒有留言:

張貼留言