2015年8月9日 星期日

22

22 係一個特別既數字, 對我亦都有非常特別既意思 ^^

22 係我同秋秋既生日日期, 我地亦都揀係 22 日結婚, 而今年係我地拍拖 22 年既日子, 平時只係會慶祝結婚週年紀念, 但今年係 22 年梗係要拍拖慶祝下啦 ^^


9 年半以來第一次, 我同秋秋可以單對單 40 小時, 因為小慈小明兩個入左 camp, 仲係宿營添!!  有兩晚唔係屋企, 我同秋秋終於可以耳根清靜, 慢慢嘆番餐 :)  我個私人廚師煮俾我食既野梗係好味啦~


可樂公司出有字既汽水樽罐, 無心插柳見到支「Kwok」就買左, 氹到秋秋好開心架, 誰不知佢再出歌詞樽罐, 我見到呢兩句歌詞我好滾動

「請你珍藏這份情」「對我講一聲 I do」


出晒名 Mr Cool 既秋秋平日唔聲唔聲, 某日拍拖去唱 K, 佢竟然點唱仲要我留意歌詞  q@.@p   就係用左呢首歌同我求婚啦 ^^


以後同用我的姓  Mr and Mrs KWOK ^^

The one and only one 拍拖 22 年, 期待與你慶祝結婚 22 週年  (^8^)

Love you~~

沒有留言:

張貼留言